וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הבהירה: טואטחה עומד למכירה בלבד

29.8.2012 / 8:19

בקבוצה יסרבו להשאיל את המגן לגנק. לעטר הוצע להחזיר את יוריצה בוליאט, אם לא ימצא קבוצה עד סגירת חלון ההעברות

במכבי חיפה הבהירו אתמול (שלישי) כי המגן טאלב טואטחה לא יושאל והוא עומד למכירה בלבד. ההבהרה מגיעה על רקע ההצעה הרשמית של גנק עבור השחקן. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הבלגים מעוניינים להשאיל את טואטחה לעונה עם אופציה לרכישה עתידית. אתמול, לאחר אימון הערב, התעדכן המגן בפרטים אך יחד עם זאת במועדון העריכו כי הבלגים יסרבו לרכוש את השחקן כבר עכשיו, כשנותרו עוד יומיים עד תום מועד ההעברות. בנוסף, נראה כי היכולת של שמואל שיימן מול מכבי תל אביב הדליקה נורה אדומה אצל הצוות המקצועי ולכן עטר יסרב לשחררו. כך או כך, טואטחה אמור לקבל זימון לסגל הנבחרת.

יש לציין כי רק לאחרונה סירבה מכבי חיפה להצעת פ.צ קלן הגרמנית לשאול את השחקן עם אופציה לרכישה, מה שגרם למגן להיפגש שוב עם ראשי המועדון ולסכם על חוזה לשלוש שנים.

בני יהודה הבהירה אתמול לסוכניו של איציק כהן כי היא מעוניינת לצרפו באופן מיידי, וזאת ללא קשר לעובדה שגל כהן הוצע לאחרונה לירוקים. הסיבה לכך היא עזיבת דן מורי לויטסה, שהשאירה את הקבוצה עם שני בלמים בלבד מלבד כהן – סארי פלאח ואביב חדד. אם כהן יגיע לזהובים, הוא ייאבק על חולצת ההרכב וזאת המטרה העיקרית של אנשי מכבי חיפה. גם מכבי נתניה הביעה עניין בשחקן לאחר ששחררה את הבלם דריוש פטרשאק. שחקן נוסף שעשוי לעבור לשכונה בקרוב הוא החלוץ שלומי אזולאי. הזהובים רצו להיפגש עם השחקן, אבל הפגישה נדחתה בינתיים וייתכן מאוד שהשחקן ילבש כתום בעונה הקרובה. אם אזולאי, איציק כהן או שניהם יעברו לבני יהודה ויצטרפו לפלאח, חיפה תפחית מדמי ההעברה של אנדלובו. ההערכה היא שמדובר בכ-50 אלף דולר עבור כל שחקן שיצטרף כמושאל לעונה.

בעוד יומיים יסתיים מועד ההעברות באירופה והשוער בויאן שראנוב טרם מצא קבוצה. גם הבלם יוריצה בוליאט טרם מצא קבוצה. בסיטואציה מסויימת עשוי עטר לצרף את בוליאט כבלם נוסף לסגל שלו וזאת מאחר שמכסת הזרים אינה מלאה. ההצעה הזאת הובאה לשולחנו שלו המאמן על ידי המועדון שחייב לשלם את שכרו של השחקן. יש לציין כי סוכניו של השחקן שנכלל בסגל נבחרת קרואטיה ליורו מנסים לשדך לו קבוצה ברגע האחרון, כנראה בגרמניה או בקרואטיה.

הקשר הגנאי עובד אנסה ממשיך להתאמן בקבוצה לאחר שהגיע לישראל באמצעות סוכן השחקנים פיני זהבי. אנסה מעדיף לקבל תשובה עד מחר, לפני שייסגר חלון ההעברות ברוב מדינות אירופה, אך לא בטוח שעטר ישיב מהר כל כך. בסכנין הבהירו אתמול כי הקשר ג'ואל דמאו לא ישוחרר ובחיפה לא מתכוונים לשלם סכומי עתק ושחקנים תמורתו. כזכור, אתמול טענו בסכנין שיהיו מוכנים לעסקה במסגרתה גוסטבו בוקולי יעשה את הדרך ההפוכה. כזכור, אתמול נשמעה ביקורת בקרב שחקנים הקבוצה שטוענים כי עטר חייב לצרף קשר אחורי קלאסי, גם במחיר של שינוי השיטה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully