וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "רוצה לדעת אם לשחקנים יש בעיה פסיכולוגית"

מוריניו מאתגר את שחקני ריאל מדריד לפני גומלין הסופרקופה (23:30, ספ' 1), וילאנובה: "המצב של ריאל הפך אותה למסוכנת"

רויטרס

כשהיא עם הגב אל הקיר ובפיגור 3:2 מהמשחק הראשון, ריאל מדריד תנסה הלילה (רביעי, 23:30, ספורט 1 וספורט 1HD) להפוך את הקערה על פיה בסופרקופה נגד ברצלונה ולזכות בתואר הראשון של העונה. בינתיים לא די בכך שהבלאנקוס טרם ניצחו העונה, היום הם התבשרו שפאביו קואנטראו הורחק מארבעה משחקים.

כזכור, המגן השמאלי ספג כרטיס אדום במשחק ההפסד בשבת לחטאפה (2:1), למרות שהוא כלל לא שותף. קואנטראו קילל את השופט, שהחליט להרחיקו, ובהתאחדות הספרדית החמירו עימו. המשמעות: קואנטראו לא יוכל לשחק הערב בגומלין הסופרקופה, ויחמיץ גם את המשחקים נגד גרנאדה, סביליה וראיו וייקאנו.

אבל לא רק ריאל מדריד חטפה: גם מאמנה של ברצלונה טיטו וילאנובה הורחק, ויבלה בשני המשחקים הקרובים של הקבוצה ביציע. העונש שקיבל מאמן בארסה הגיע בעקבות התנהגותו במשחק נגד אוסאסונה ביום ראשון. וילאנובה הורחק בדקה ה-70 כאשר השופט דיווח שהמאמן מחא בתקיפות כנגד החלטות השופט למרות שהוא הוזהר על ידי השופט. וילאנובה יוכל לנהל את המשחק הערב של ברצלונה, אבל יחמיץ את שני משחקי הליגה הבאים נגד ולנסיה וחטאפה.

מוריניו: "האם זה היה חד פעמי?"

ז'וזה מוריניו קרא לשחקני ריאל להוכיח את האופי שלהם. "דיברתי איתם, ואני לא אגיד בדיוק מה אמרתי להם", אמר מוריניו לעיתונאים היום, כשהוא מתייחס ליכולת המאכזבת שלהם מהמשחק מול חטאפה: "הבעיה היחידה שלי הייתה ההבדל בין ההתנהגות מול חטאפה, לזו בשני המשחקים הראשונים. אני יכול להפסיד משחקים, אבל מה שחשוב עכשיו זה לראות אם הגישה שלהם מול חטאפה הייתה חד פעמית, או שיש להם איזשהי בעיה פסיכולוגית. זה כל מה שמעניין אותי".

מוריניו, שסבור שזה מעט מוקדם מדי לשתף את הרכש החדש לוקה מודריץ', מקווה ששחקניו יראו הערב את אותה גישה שהראו במפגש הראשון בסופרקופה, שם לטענתו לא הגיע להם להפסיד. "במשחק הראשון שיחקנו מול יריבה קשה מאוד, הפסדנו 3:2, והתוצאה השאירה את הגומלין פתוח. היה לנו משחק טוב, ונקווה שיהיה לנו עוד משחק טוב".

וילאנובה, מנגד, יודע ש"העובדה שריאל לא ניצחה שלושה משחקים הופכת אותה למסוכנת. תמיד קשה לשחק מול ריאל, במיוחד באיצטדיון שלה, ובמצב שהיא נמצאת, יהיה לה הרבכה מוטיבציה לנצח". בארסה לא הפסידה שבעה משחקים ברציפות בברנבאו, אבל וילאנובה טוען ש"העבר לא חשוב. אין פייבוריטית ברורה במשחק הזה, ולפעמים הפייבוריטית מפסידה. לא קל לנצח במדריד. הם תמיד מנסים לפתוח חזק ולכבוש שער מהיר. אנחנו יודעים שכדי לזכות בסופרקופה, נהיה חייבם לכבוש".

קרלס פויול, שנפגע בלסת במהלך הניצחון על אוסאסונה, התאמן עם חבריו אמש, ונסע עם הקבוצה למדריד.

אוזיל מזלזל בתואר הראשון העונה?

"זה ברור שריאל מדריד מכוונת גבוה ותמיד רוצה את הכי טוב", אמר מסוט אוזיל בראיון ל'בילד'. "למרות זאת, אתה זוכה בתארים בתחילת העונה. עדיין לא הצלחנו לייצר פורמה כקבוצה, אבל שום דבר עדיין לא אבוד. אנחנו צריכים להבטיח את החזרה שלנו למסלול בהקדם האפשרי. סבלנו מעט מחוסר מזל, אנחנו לא מבקיעים מספיק שערים. דברים כאלה קורים בכדורגל".

למרות פתיחת העונה הלא טובה, הקשר משוכנע שעם הצטרפותו של לוקה מודריץ', ריאל תהיה טובה יותר, והוא אינו חושש ממאבק על מקום בהרכב. "תמיד יש תחרות רבה כשאתה משחק במועדון כמו ריאל מדריד", הסביר אוזיל. "אין לנו רק 11 שחקנים, אלא יש 18 שחקנים נהדרים בריאל. פשוט מתרגלים לזה. זה לא רק אוזיל, מודריץ' או קאקה. הקבוצה היא כל מה שחשוב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully