וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "לא אכפת לי אם ננצח או נפסיד בסופרקופה"

מאמן ריאל מדריד לקראת ברצלונה (23:30, ספ' 1 ו-HD): "יותר מטריד אותי מה שקרה נגד חטאפה". וילאנובה: "אין פייבוריטית"

רויטרס

אחרי משחק ראשון שענה על הציפיות בכל הנוגע לרמת הכדורגל והסתיים בניצחונה של ברצלונה על ריאל מדריד 2:3, תפגשנה שתי הענקיות של הכדורגל הספרדי למשחק הגומלין בסופרקופה (רביעי, 23:30, ספורט1 וספורט1 HD).

מי שעל פי הדיווחים יכלל בסגל של הבלאנקוס, יהיה שחקן הרכש החדש לוקה מודריץ', שעסקת הרכישה שלו מטוטנהאם נסגרה אתמול סופית. יחד עם זאת, באלופה עסוקים בפתיחת העונה הצולעת, שכללה תיקו והפסד בשני משחקי הליגה הראשונים. "לא אכפת לי אם ננצח או נפסיד בסופרקופה", אמר המאמן ז'וזה מוריניו, "יותר חשוב לי זה מה שקרה לנו בהפסד לחטאפה, האם זו הייתה בעיה פסיכולוגית של כמה שחקנים, או של כל הקבוצה. הדבר שמטריד אותי זו השאלה אם זה היה משהו חד פעמי או לא".

מאמן ברצלונה טיטו וילאנובה התייחס למצבו של קרלס פויול, שנפצע בניצחון 1:2 על אוסאסונה ביום ראשון האחרון: "הוא התאמן איתנו, אבל נמנע מכל מגע. מחר נראה איך הוא מרגיש ואז נחליט. אם הרופאים יגידו שיש סיכון הכי קטן, הוא לא ישחק. לא ניקח סיכונים עם קרלס".

וילאנובה דיבר גם על המשחק עצמו ואמר: "מפגשי העבר מול ריאל מדריד לא משמעותיים למשחק הזה. אף פעם אין פייבוריטית ברורה במשחקים האלה ולפעמים הפייבוריטית מפסידה. אנחנו יודעים כמה קשה לנצח בברנבאו כיוון שהם ילחצו עלינו וינסו לבעוט כמה שיותר לשער. חשוב שתהיה לנו שליטה במשחק". על האפשרות שאלכס סונג ישחק אמר המאמן: "נראה אם הוא יוכל לשחק כמה דקות ראשונות, הכל תלוי בצורה בה המשחק יתפתח. זו עמדה חשובה מאוד אצלנו עם מכניקה מסוימת מאוד והוא צריך ללמוד את התפקיד".

בכל מקרה, בריאל נזכרו שהקבוצה זכתה פעמיים בעבר בסופרקופה אחרי מפגש כפול נגד ברצלונה בו הקבוצה התארחה בקאמפ נואו במשחק הראשון. ב-1990 היא ניצחה בברצלונה 0:1 ולאחר מכן 1:4 במדריד, וב-1997 היא נכנעה בקאמפ נואו 2:1, אבל ניצחה שוב 1:4 בגומלין, כשראול כובש צמד וקלרנס סיידורף ופג'ה מיאטוביץ' מוסיפים. הפעם היחידה בה הקבוצה הפכה פיגור 3:2 מהמשחק הראשון לזכייה, הייתה נגד ולנסיה ב-2008, עם ניצחון 2:4 בגומלין בברנבאו.

בברצלונה קרלס פויול עשוי ליטול חלק במשחק, כשאם זה יקרה הוא כנראה ישחק עם מסיכה שתגן על פניו. בקבוצה מרוצים מהכושר שמפגין פדרו מאז פתיחת העונה, וציינו שהקשר-חלוץ בן ה-25 כבש חמש פעמים ב-12 הופעות נגד היריבה המושבעת, הפעם האחרונה כמובן בשבוע שעבר.

מצב הרוח אצל הבלאוגרנה טוב אחרי שני ניצחונות ויצירת פער בטבלת הליגה מריאל, אבל המאמן טיטו וילאנובה עדיין לא מרוצה לחלוטין מהנעשה והוא ביקש להקטין את הסגל ולמצוא קבוצות אחרות לאיברהים אפלאיי, אנדראו פונטאס וג'ונתן דוס סנטוס, השניים האחרונים כנראה בעסקאות השאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully