וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר: "כולם ראו שיש אהבה גדולה בנבחרת"

29.8.2012 / 7:25

פורוורד ישראל חגג את הניצחון על סרביה, אך מיהר להירגע לקראת ההמשך: "השבוע הזה עדיין לא נגמר והוא קשה וחשוב"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל רשמה אמש (שלישי) את אחד הניצחונות הגדולים בתולדותיה כשגברה בצורה משכנעת ביד אליהו על נבחרת סרביה 76:89. לאחר זמן רב הרשו לעצמם שחקני הנבחרת לשחרר מעט חיוכים בסיום המשחק, והם יודעים שכעת הם תלויים בעצמם בעלייה לאליפות אירופה, כשכבר מחר מחכה להם משוכה לא פשוטה בדמותה של נבחרת מונטנגרו, שנציגיה היו ביד אליהו אמש.

המאמן אריק שיבק הדגיש את תרומתם של כל אחד מהשחקנים שדרכו על הפרקט, ובין היתר ציין את התרומה של אלישי כדיר, שב-16 דקות מהספסל רשם הגנה נהדרת לצד 4 נקודות ו-5 ריבאונדים, "אני כל כך שמח שניצחנו, זה ניצחון שהוא מאוד משמעותי עבורנו כי עכשיו אנחנו יותר תלויים בעצמנו", אמר כדיר לאחר המשחק, "השבוע הזה עדיין לא נגמר והוא קשה וחשוב, יש לנו משחק לא פשוט מחר ועוד משחק אחד ביום ראשון ואנחנו יודעים שאנחנו הולכים להמשך שבוע קריטי עבורנו. אני מאוד שמח שאריק נתן לי את הקרדיט ונכנסתי ועשיתי את העבודה שלי, עשיתי ריבאונד ונקודה פה או שם אבל באמת הכי חשוב שניצחנו".

כדיר הוסיף על האווירה בתוך הנבחרת, "אני חושב שראו שיש אהבה גדולה בנבחרת, מדברים תמיד על המקצוענות ועל זה שאנחנו מוכשרים אבל יש אהבה בין כולם, אנחנו אוהבים אחד את השני, אתם צריכים להיות איתנו בחדר ההלבשה או בחדר אוכל כדי להבין כמה צחוקים יש וכמה כולם נהנים והמשחקים האלה האחרונים שניצחנו בהם גרמו להכל להיראות אחרת לגמרי. אני שמח שרואים גם על הספסל וגם על המגרש שכולם ביחד ושכולם תומכים ומעודדים אחד את השני".

בנבחרת ישראל לא קיים חשש מירידת מתח לקראת המשחק מול מונטנגרו מחר, במיוחד לאור העובדה שבצוות המקצועי הדגישו שכל משחק הוא לא פחות חשוב מקודמו, "זה עכשיו הפך להיות בית מאוד משוגע, אנחנו תלויים בעצמנו, זה יתרון מצד אחד וגם חיסרון מצד שני ואני מקווה שנביא כבר ביום חמישי את אותן אנרגיות על מנת לנצח. המרחק שהיינו מכאן והנסיעה הקשה שהייתה לנו לאיסלנד ולסלובקיה עזרו מאוד כי היינו אחד עם השני כל הזמן ובלי כל המדיה והלחץ שמסביב וזה בהחלט עזר", סיכם כדיר.

ניצחון מחר על מונטנגרו ועל אסטוניה ביום חמישי יכניסו את ישראל חזק למלחמה על אחד משני המקומות הראשונים בבית, וגם אם לא, יבטיחו לנבחרת כמעט סופית את המקום השלישי עם מאזן טוב מאוד, במידה ושחקניו של אריק שיבק לא ישמטו משחק מול איסלנד או סלובקיה. במצב כזה ישראל צפויה להעפיל גם מהמקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully