וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אור ברוך חתם לארבע שנים

28.8.2012 / 18:26

חלוץ הנבחרת האולימפית נרכש משיקגו פייר תמורת כ-400 אלף דולר ויגיע ארצה בחמישי. דמאיו: "אנחנו בונים לטווח ארוך"

אתר רשמי

צפו בדרור קשטן מגיב לאחר התיקו מול הפועל עכו

בני יהודה השלימה הערב (שלישי) את עסקת אור ברוך. חלוץ הנבחרת האולימפית של ישראל, שנבחן בשנה שעברה בשורות מכבי חיפה, נרכש על ידי המועדון בסכום המוערך בכ-400 אלף דולר וחתם לארבע שנים. השחקן אמור לנחות בישראל ביום חמישי, אך בכל מקרה לא ייטול חלק במשחק הליגה נגד הפועל רמת גן בשבת, שכן לא יספיק לעבור בדיקות רפואיות.

המנכ"ל משה דמאיו, שסגר רשמית את העסקה מול הנהלת ה-MLS ושיקגו פייר האמריקאית בה שיחק ברוך בשנתיים האחרונות, אמר לאתר הרשמי של בני יהודה: "החתמנו שחקן מוכשר לארבע שנים, וזאת במסגרת המגמה שלנו לבנות את בני יהודה לטווח ארוך, כמו שעשינו גם עם שחקנים אחרים. אני שמח על ההחתמה ובטוח שאור יתרום רבות למועדון".

ברוך בן ה-20 נולד בחיפה ועבר לארצות הברית עם הוריו כשהיה ילד. הוא שיחק במחלקת הנוער של צ'יבאס יו.אס.איי ולאחר מכן עבר לטיגרס המקסיקנית. ב-2011 הוא הושאל לשיקגו פייר, שבהמשך רכשה את הזכויות עליו. בשיקגו הוא כבש שני שערים ב-28 משחקי ליגה בעונה שעברה, ואילו העונה לא כבש בתשע הופעות, מתוכן רק אחת בהרכב.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, גם שמו של שלומי אזולאי עלה כמועמד לבני יהודה כחלק מעסקת מעברו של אנדלובו למכבי חיפה, אולם כעת נראה שהחלוץ המוכשר יגיע לשכונת התקווה בעסקה שאינה קשורה לעסקת אנדלובו. בעקבות שחרורו של סיבי גוואר, ינסו כעת בצוות המקצועי למצוא זר אחר שיצורף לסגל, ככל הנראה שחקן קישור, במידה ואזולאי אכן יחתום כמתוכנן.

שחקן נוסף שאמור להצטרף השבוע באופן רשמי הוא הבלם סארי פלאח שכבר ערך אימון בכורה במדי הקבוצה. פלאח יצטרף לצמד הבלמים אביב חדד וגל כהן, במקומו של דן מורי שעזב וחתם בוויטסה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully