וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: גוואר שוחרר, אזולאי מועמד להצטרף

28.8.2012 / 10:30

הניגרי שכבר סיכם בקבוצה, לא הרשים את דרור קשטן ויעזוב. חלוץ מכבי חיפה, שהוזכר כחלק מעסקת אנדלובו עשוי להגיע

אתר רשמי

בבני יהודה ממשיכים לחפש שחקני חיזוק לסגל הקבוצה, בעיקר לחלק הקדמי, אחרי עזיבתו של דינו אנדלובו למכבי חיפה. לוואלה! ספורט נודע שהמאמן דרור קשטן החליט באופן סופי, שלא לצרף את החלוץ הניגרי סיבי גוואר, שנבחן בקבוצה בשבוע האחרון. גוואר שסיכם עקרונית את תנאיו בכפוף לבדיקות רפואיות ומבחנים, לא גילה יכולת משביעת רצון וכעת החליט כאמור קשטן לשחררו מהקבוצה. מי שעשוי להצטרף עוד השבוע לשורות הזהובים הוא חלוץ מכבי חיפה שלומי אזולאי, שלא מקבל דקות משחק במדי הירוקים.

כזכור, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שמו של אזולאי עלה כמועמד לבני יהודה כחלק מעסקת מעברו של אנדלובו למכבי חיפה, אולם כעת נראה שהחלוץ המוכשר יגיע לשכונת התקווה בעסקה שאינה קשורה לעסקת אנדלובו. בעקבות שחרורו של גוואר, ינסו כעת בצוות המקצועי למצוא זר אחר שיצורף לסגל, ככל הנראה שחקן קישור, במידה ואזולאי אכן יחתום כמתוכנן.

שחקן נוסף שאמור להצטרף השבוע באופן רשמי הוא הבלם סארי פלאח שכבר ערך אימון בכורה במדי הקבוצה. פלאח יצטרף לצמד הבלמים אביב חדד וגל כהן, במקומו של דן מורי שעזב וחתם בויטסה ההולנדית. בקבוצה ממשיכים במשא ומתן מול הנהלת ה- MLS בכל הנוגע לקבלת השחרור של החלוץ אור ברוך, איתו כבר סוכמו התנאים לחוזה ארוך טווח. ברוך, שחקנה של שיקגו פייר והנבחרת הצעירה, צפוי להצטרף בקרוב לבני יהודה וגם הוא יחזק את החלק הקידמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully