וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד גדיר הוצע לבני יהודה, אך מסרב לעבור

24.7.2012 / 9:35

מכבי חיפה הבהירה לשחקן שמעוניין לשחק באירופה, כי לא תשוחח עם סוכנו. עידן ורד: "לא רוצים לפספס שוב את אירופה"

עידן ורד התייחס הבוקר (שלישי) למחנה האימונים של מכבי חיפה. "זה מחנה מצוין, מהטובים שהייתי בהם", טוען ורד, "אנחנו עובדים ומתאמנים קשה, המאמן עובד איתנו על השיטה החדשה, וממשחק למשחק זה הולך ומשתפר".

ורד טוען ש"יש לנו את הגרעין הישראלי הכי טוב בליגה. יחד עם הזרים שיצטרפו נעשה הכל כדי לעמוד כדי לעמוד בציפיות של האוהדים, של הצוות המקצועי והשל נשיא יעקב שחר. גם לנו קשה בלי אירופה, לא ניתן לזה לראות עונה שנייה ברציפות".

כפי שפורסם אתמול, המאמן ראובן עטר בונה על המגן טאלב טואטחה, רוצה שיישאר בקבוצה ואף בונה עליו כשחקן הרכב. במכבי חיפה טוענים שטואטחה כלל לא ביקש לעזוב את הקבוצה.

כמו כן, אירוע מעניין מתפתח בגזרת מוחמד גדיר. כזכור, החלוץ קיבל אישור לנהל משא ומתן עם קבוצה אחרת, ומקורביו יעצו לו לחזור מהר ככל האפשר לישראל על מנת לקדם משא ומתנים עם קבוצות מאירופה.

מנגד, בחיפה ציינו כי הם לא מתכוונים להיכנס למו"מ מול סוכנו של השחקן, דודו דהאן. כזכור בין הצדדים קיימת מתיחות. בחיפה אמרו הבוקר: "נהיה מוכנים להיכנס ולמו"מ עם הקבוצה הקולטת, אבל לא נדבר עם הסוכן".

לוואלה! ספורט נודע כי גורמים בחיפה הציעו את השחקן אתמול לבני יהודה במסגרת עסקת דינו אנדלובו. כזכור, הזהובים דרשו לקבל שחקנים תמורת החלוץ כשמי שהוזכרו הם הבלם איציק כהן, הקשר סינטאיהו סלליך והחלוץ שלומי אזולאי. גדיר הבהיר כי הוא מסרב לעבור לבני יהודה ומעוניין לשחק רק בחו"ל.

ומה בגזרת סארי פלאח? הבלם, שלא מתאמן עם הקבוצה ולא יצא למחנה האימונים בגלל הסכסוך (שבמהלכו כבר עבר בגנט בדיקות רפואיות ללא ידיעת המועדון) החל הבוקר באימונים אישיים והצטרף למחנה מומצם במקום מגוריו כפר סמיע.

אביו של השחקן שוחח עם יעקב שחר, והשניים סיכמו כי לאחר חזרת הקבוצה לארץ מחר, הצדדים ייפגשו במטרה לבחון את עתידו של השחקן. סלאח מתכוון לדרוש השאלה מיידית לקבוצה אחרת, עם עדיפות לאירופה. סטנדרד ליאז' וגנט הבלגיות עדיין מועמדות לצרף את השחקן.

בסוף השבוע צפויה הנהלת חיפה לקיים שיחה נוספת לקראת ההסכם עם טוברוק לגבי אלון תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully