וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוון גוראן אריקסון: "ג'רארד צריך לעזוב את ליברפול"

מאמן נבחרת אנגליה בעבר הביע דאגה לקפטן המייטי רדס: "אם הוא רוצה לזכות באליפות בקריירה, ליברפול זה לא המקום הנכון"

סוון גוראן אריקסון עזב את נבחרת אנגליה, אותה אימן במשך חמש שנים, אבל מסתבר שעדיין יש לו השגות בכל הקשור לכדורגל בממלכה. המאמן השוודי הוותיק התראיין ל"סאן" הבריטי וייעץ לסטיבן ג'רארד בן ה-32 (שרק הקיץ חתם על הארכת חוזה במייטי רדס) לעזוב את ליברפול, אותה הוא אוהד עוד מצעירותו: "אין לי שום עניין לדחוף את סטיבי ג'י לפעול באמת בנושא הזה, אבל אולי הוא צריך לעזוב את ליברפול, אם הוא רוצה להשיג אליפות בפרמיירליג בקריירה שלו. הוא הפך עם השנים להיות מר ליברפול, הוא זכה בליגת האלופות, בגביע הליגה, אבל השאלה היא האם בגילו המתקדם הוא יצליח לזכות באליפות? כמו שהדברים נראים עכשיו, לחלוטין לא", קבע גוראן אריקסון.

ליברפול, שלא זכתה באליפות מאז עונת 1989-1990 וכשלה כישלון חרוץ אשתקד, החלה את העונה הנוכחית בפרמיירליג עם הפסד מביך 3:0 לווסט ברומיץ', כשמבחזור השני סיימה ב-2:2 מעט מתסכל מול מנצ'סטר סיטי. "כדי שהיא תזכה באליפות צריכים לקרות הרבה מדי דברים בבת אחת. הבעלים חייב להקציב יותר כסף לרכישת שחקנים, אלא שליבפרול צריכה לרכוש את השחקנים הנכונים", אמר המאמן, שבשנים האחרונות פוטר כמעט מכל מקום עבודה אפשרי.

"הם השקיעו באנדי קארול וסטיוארט דאונינג יותר מדי כסף, שהוכח כהשקעה שגויה לחלוטין. כשאני מסתכל על הסגל שלהם, אני רואה שלשוה שחקנים בלבד ברמה הגבוהה ביותר- ג'רארד, פפה ריינה ולואיס סוארז. קבוצה כמו ליברפול לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד 3:0 לווסט ברומיץ'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully