וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: בעיות בעסקת רשאד רייט

28.8.2012 / 10:14

הרכז האמריקאי דוחה את החתימה על חוזהו מסיבות שונות, ובקבוצה בוחנים מועמדים נוספים. רביב פיטשון סיכם לעונה

במכבי ראשון לציון סיכמו בסוף השבוע החולף על צירופו של הגארד רשאד רייט למועדון, אך למרות הסיכום על תנאיו של השחקן, נראה בשלב זה כי רוב הסיכויים שרייט לא יצטרף לכתומים. בקבוצה מחכים מאז סוף השבוע שהשחקן יחתום על חוזהו, אך רייט מתמהמה בטענות שונות, ובקבוצה החלו לבדוק מועמדים נוספים בעמדה הזאת, ולא מתכוונים לחכות לו יותר מדי זמן.

בינתיים תחל היום הקבוצה של אפי בירנבוים את אימוניה בבית מכבי, כשהסגל חסר בשלב הזה זר בעמדות הגארד ואת ניצן חנוכי שנמצא בסגל נבחרת ישראל. מי שכן יחל להתאמן עם הקבוצה הוא הפורוורד רביב פיטשון, ששיחק בעונה שעברה בעירוני רמת גן, איתו קיים סיכום עקרוני ואמור להחתם החוזה בקרוב.

פיטשון (22, 2.01) היה כוכב במחלקת הנוער של הפועל חולון, ואף שיחק בשורות הקבוצה הבוגרת לתקופה קצרה במהלך עונת 2009/10, אך העביר את כל הקריירה שלו עד כה בליגה השנייה במדי מכבי אשדוד, אליצור כוכב יאיר/כפר סבא, הפועל לב השרון, אליצור רמלה ובעונה החולפת בעירוני רמת גן בה רשם 9.9 נקודות ו-7.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הסגל של אפי בירנבוים שיחל היום את האימונים כולל מלבד פיטשון את הישראלים עמית בן דוד, אור סולומון, שון דאוסן ודניאל איידן ואת הזרים ווילי וורן, פול קארטר ואדריאן יוטר שנחתו בישראל במהלך סוף השבוע.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully