וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: רשאד רייט סיכם לעונה אחת

25.8.2012 / 11:50

הרכז (30, 1.89), בעל עבר ביורוליג סוגר את הסגל של הקבוצה מעיר היין לעונה הקרובה, שכולל גם את קארטר, וורן ויוטר

מכבי ראשון לציון סיכמה היום (שבת) על צירופו של הרכז האמריקאי הותיק רשאד רייט לעונה הקרובה, והוא צפוי לחתום על חוזהו בקרוב. על מועמדותו של רייט פורסם לראשונה בוואלה! ספורט בתחילת השבוע, ומאז בקבוצה של אפי בירנבוים עשו מאמצים גדולים על מנת לסיים את המגעים איתו, מה שצלח רק במהלך סוף השבוע. השחקן צפוי להגיע לישראל במהלך השבוע הבא ולהצטרף לאימוני הקבוצה.

רייט (30, 1.89) הוא שחקן בעל ניסיון אירופי רב שנבחר במקום ה-59 בדראפט 2004 על ידי אינדיאנה לאחר שסיים בהצלחה את לימודיו בג'ורג'יה. לאחר שלא הצליח למצוא את מקומו בפייסרס, יצא לאירופה וחתם בפניוניוס היוונית בה רשם עונה טובה מאוד. בעונת 2005/6 הגיע רייט לורסאץ' הסרבית, והיה מהשחקנים הבולטים ביול"ב קאפ ובמקביל גם בליגה האדריאטית.

בעונת 2006/7 חתם הרכז באוסטנד של שרון דרוקר, זכה עם הקבוצה באליפות, והמשיך משם לעונה בינונית באפס פילזן וטעם לראשונה את היורוליג. בעונת 2008/9 נחת באלבה ברלין בה שיחק במשך שנתיים, כולל עונה אחת ביורוליג. את העונה שעברה פתח במדי פאוק סלוניקי אך שוחרר במהלך העונה לרואן בה רשם 8.3 נקודות ו-3.5 אסיסטים בממוצע.

בהחתמתו של רייט סגרה ראשון לציון את הסגל שלה שכולל מלבדו את הזרים פול קארטר, ווילי וורן ואדריאן יוטר והישראלים ניצן חנוכי, עמית בן דוד, אור סולומון, שון דאוסן ודניאל איידן. הקבוצה תחל את אימוניה באופן רשמי ביום שלישי הקרוב, כששחקניה הזרים הגיעו לארץ במהלך סוף השבוע

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully