וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי היקמן: "עקבתי אחרי חבריי לקבוצה, יש קבוצה נהדרת"

הגארד שמצטרף למכבי תל אביב נחת בישראל ואמר: "זה מועדון ברמה הכי גבוהה". גם סילבן לנדסברג ושון ג'יימס הגיעו לארץ

צלם: טל אנגלנדר, עריכה: מיכאל ברגמן
ריקי היקמן, ריצ'רד היקמן, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"מקווה לזכות בכל תואר שאני יכול". היקמן בנתב"ג/קובי אליהו

מכבי תל אביב תחל את אימוניה לעונה הקרובה כבר במהלך השבוע, ושחקניה החדשים, כמו גם אלו שחוזרים לקבוצה לעונה נוספת, החלו להגיע לישראל לפתיחת האימונים. לאחר שאתמול (ראשון) נחתו האמריקאים דיוויד לוגאן ודווין סמית' בנתב"ג, היום הגיע תורו של שחקן הרכש, ריקי היקמן. הגארד, שמגיע לקבוצה של דיוויד בלאט לאחר עונה טובה בפזארו האיטלקית, התקבל באולם קבלת הפנים על ידי אוהדים צהובים. בהמשך היום, ינחתו גם הסנטר שון ג'יימס וכן הגארד היהודי, סילבן לנדסברג, שחתם בקבוצה במהלך הקיץ החולף.

ריקי היקמן אמר עם הנחיתה: "אני קצת עייף מהטיסה, אבל שמח להיות פה ונרגש להצטרף למכבי העונה. עקבתי אחרי השחקנים שאשתף איתם פעולה במכבי במהלך השנה, ויש לנו קבוצה נהדרת של שחקנים. אני כבר מחכה לחזור לעבודה. כל האנשים שדיברתי איתם אמרו לי שמכבי זה מועדון ברמה הכי גבוהה שיש, שהם יודעים להתייחס לשחקנים שלהם ושזה המקום הכי טוב להיות בו ולכן אני מתרגש".

שון ג'יימס, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"עם מאמן כמו בלאט לא ייקח לנו הרבה זמן להתחבר". שון ג'יימס/ברני ארדוב

היקמן הוסיף והתייחס גם לשאלה באיזו עמדה יתופקד במהלך העונה על ידי דיוויד בלאט: "אני מקווה להתחרות ברמות הגבוהות ביותר ולזכות בכל תואר שאני יכול בכל מסגרת, מבחינה אישית אני רוצה להשתפר בכל אימון וכל משחק ולהיות השחקן הכי טוב שאני יכול עבור מכבי. במהלך הקריירה שלי הייתי פליימייקר ויצרתי מצבים לעצמי ולאחרים, אם זה מה שצריכים ממני במכבי, אעשה זאת ברצון ובכלל אעשה כל מה שיבקשו ממני. דיברתי עם בלאט בטלפון ואני בטוח שאדבר איתו על כדורסל ועל דברים אחרים בהמשך היום".

מאוחר יותר נחת גם שון ג'יימס, שימשיך לעונה נוספת במדי הצהובים. ג'יימס אמר: "אני מרגיש מצוין, היה קיץ ארוך ואני מאוד שמח לחזור. לא היה לי הרבה זמן לנוח, כשחזרנו לארצות הברית לקחתי לעצמי כמה ימי מנוחה אבל אחרי זה כבר חזרתי לעבוד. הילדים שלי כבר גדולים, הם מתרוצצים ממקום למקום אז זה כיף גדול", הוא אמר.

"שמעתי מהחברים לקבוצה שעזבו על כך שהם לא ימשיכו במכבי בשנה הבאה, בגלל שאני בקשר איתם ודיברנו במהלך הקיץ", הוסיף הסנטר. "לגבי השחקנים החדשים הבנתי שהם מוכשרים מאוד אבל אני לא מכיר אותם. אני מאמין שעם בלאט לא ייקח הרבה זמן עד שהקבוצה תתחבר הוא ידאג לזה היטב. יש גם שחקנים שממשיכים מהעונה שעברה אז יהיה בסדר". אני רוצה כל שנה להיות טוב יותר ולהוכיח שהתקדמתי. עבדתי קשה במהלך הקיץ הזה ואני מוכן ושמח שאני ממשיך".

אוהדי מכבי תל אביב מברכים את סילבן לנדסברג בשדה התעופה. מגד גוזני
עוד רכש נחת בישראל. לנדסברג/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully