וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד לוגאן: "אשתקד שיחקתי פחות, מקווה שזה ישתנה"

26.8.2012 / 16:30

הרכש החדש של מכבי תל אביב נחת בנתב"ג, כמו גם דווין סמית', שהתייחס לפרישה של בורשטיין: "מצער מאוד לשמוע"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
דייויד לוגן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"כבר שמעתי הרבה על האוהדים של מכבי". לוגאן בנתב"ג/קובי אליהו

מכבי תל אביב המתחדשת תחל את אימוניה כבר השבוע בסגל חלקי וללא שחקני נבחרת ישראל, ליאור אליהו וגיא פניני, שלוקחים חלק במוקדמות אליפות אירופה. היום (ראשון) החלו לנחות שחקניה הזרים לעונה הקרובה, כשראשונים להגיע לנמל התעופה בן גוריון היו הפורוורד דווין סמית', לו תהיה זו עונה שנייה בקבוצה, והגארד דיוויד לוגאן, שחתם בקבוצה במהלך הקיץ ויגיע מפנאתינייקוס היוונית.

השניים התקבלו על ידי עשרות אוהדים של מכבי תל אביב, ששרו לשחקנים ועטפו אותם בצעיפי הקבוצה. דיוויד לוגאן אמר עם הנחיתה: "שמעתי כבר על האוהדים של מכבי תל אביב. תמיד טוב להתחיל את העונה בצורה כזאת עם האוהדים. בעונה שעברה הייתה לנו בפנאתינייקוס קבוצה עמוקה ולכן שיחקתי פחות, אני מקווה שהסיטואציה תהיה שונה בשבילי העונה".

דווין סמית', שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"טל אדם נהדר, הוא יוכל להצליח בכל מה שיעשה". דווין סמית'/קובי אליהו

"יש לנו קבוצה טובה השנה, זו קבוצה עם היסטוריה עשירה", הוסיף לוגאן. "שיחקתי ברמת השרון מזמן וזו הייתה קבוצה פחות טובה, להגיע לכאן שש או שבע שנים לאחר מכן לקבוצה טובה יותר, זה סוג של סגירת מעגל עבורי. זאנחנו המטרה שלנו היא להגיע לפיינל פור של היורוליג, ולהמשיך את המסורת של הניצחונות של המועדון הזה. אני מתרגש להגיע לכאן. אני חושב שיש לנו קבוצה מצוינת של אנשים וכולם מוכנים לעבוד קשה כדי להשיג את המטרות שלנו. יש לנו גם צוות מאמנים טוב מאוד".

דווין סמית', שעם הנחיתה נודע לו על הודעת הפרישה הצפויה של טל בורשטיין, אמר: "לטל הייתה קריירה נהדרת, לא ידעתי שהוא עומד לפרוש עד עכשיו, זה בהחלט מצער לשמוע. הוא אדם נהדר וכל דבר שהוא יעשה הוא יוכל להצליח בו". סמית' התייחס בסיום גם לרכש החדש דיוויד לוגאן: "אני מכיר את דיוויד, הוא בחור טוב, הוא רוצה מאוד להגיע לכאן, לתרום ולעשות את הטוב ביותר עבור הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully