וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטיניו: "זו עדיין לא הפועל ת"א שכולם רוצים לראות"

האדומים נשמו לרווחה אחרי ה-0:1 החלש על ר"ג, קוטיניו: "זו רק ההתחלה. מחכה כבר לשחק מול איצטדיון מלא בקהל שלנו"

צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב הצליחה אתמול (ראשון) לסמן וי על משחק הליגה הראשון שלה, לאחר שניצחה די בקושי 0:1 את הפועל רמת גן משער שכבש טל בן חיים בפנדל בדקה ה-63. האדומים הציגו משחק די חלש, כמעט שלא סיכנו את שערה של רמת גן, ורק מבצע אישי של טל בן חיים הכריע את ההתמודדות. ביום חמישי תפגוש הקבוצה את דודלאנג' מלוקסמבורג במשחק הגומלין של שלב הפלייאוף במוקדמות הליגה האירופית בבלומפילד, אחרי שניצחה אותה 1:3 במשחק החוץ בלוקסמבורג, ובקבוצה מתנחמים בניצחון שלישי רצוף.

אחרי שהמאמן ניצן שירזי השאיר אמש מחוץ לסגל את צמד החלוצים עומר דמארי וויקטור מרעי, שעברו עבירות משמעת ויעמדו ככל הנראה גם לדין משמעתי בתוך המועדון, הוא כבר חושב קדימה. אחרי עזיבתו של נוסא איגייבור לבטיס הספרדית, ינסה כעת שירזי לצרף בלם זר לקבוצה, כאשר להפועל הוצעו מספר בלמים, אך בשלב זה עדיין לא מתקיים משא ומתן רציני עם אף אחד מהמועמדים.

"זה היה נחמד, ההרגשה היא טובה", סיכם הקשר ברונו קוטיניו את משחק הבכורה שלו בליגת העל. "זה היה מתוכנן מראש שאשחק רק 60 דקות, כך החליט המאמן עוד לפני המשחק. הייתה אווירה טובה. אומנם לא שיחקנו בבית, אבל הגיע קהל שלנו. כמובן שזו עדיין לא הקבוצה שכולם מצפים לראות, אבל עשינו צעד חשוב וצברנו שלוש נקודות".

קוטיניו נשאל עד כמה היה חשוב להתחיל את הליגה עם ניצחון והשיב: "זה חשוב מאוד לצבור שלוש נקודות, בעיקר במשחקים שבהם אתה עדיין לא משחק כל כך טוב, בתחילת העונה. מה שחשוב זה שנצבור כעת את הנקודות, כי בסופו של דבר זה מה שיעשה את ההבדל עבורנו. אני יודע שרמת גן זו קבוצה שרק עלתה מהליגה השנייה. הם ניסו לעשות את העבודה שלהן ולנצח, כך ששלוש הנקודות שצברנו הן הדבר החשוב".

הקשר התייחס ליכולת החלשה שהפגינה הקבוצה והוסיף: "זו רק תחילת העונה. שבעה שחקנים חדשים שמשחקים כעת יחד, זה לא כל כך קל. אני באופן אישי ערכתי משהו כמו 10, אולי 11 אימונים מאז שהגעתי, וזה בהחלט קשה להיכנס לכושר בתוך עשרה ימים. השחקנים כאן לומדים להכיר כעת אחד את השני, כך שהמטרה הייתה לצבור שלוש נקודות ועמדנו בה בצורה יפה".

קוטיניו התייחס גם לחשיבות משחק הגומלין נגד דודלאנג' ביום חמישי הקרוב: "אנשים חושבים שכבר סיימנו את העבודה ושהמשחק יהיה קל עבורנו. זה ממש לא ככה. אנחנו חייבים להיות מפוקסים. הלחץ הוא עלינו, נשחק מול הקהל שלנו וצפוי להיות איצטדיון מלא. כולם רוצים לראות משחק טוב, ואני שוב מזכיר להם שזו רק פתיחת העונה. המשחק ביום חמישי יעזור לנו להיכנס לכושר טוב יותר לקראת שלב הבתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully