וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל רמת גן

מחזיקת הגביע נראתה רע מאוד, אבל הצליחה לנצח בזכות פנדל מוצלח של בן חיים (63). ליאור ראובן הורחק אצל המארחת

זה נראה רע, משעמם ולא מבטיח בכלל לקראת העתיד, אבל בסופו של דבר הצליחה הפועל תל אביב לנצח הערב (ראשון) 0:1 את הפועל רמת גן, במסגרת המחזור הראשון בליגת העל. הקבוצה של ניצן שירזי, ללא עומר דמארי ו-ויקטור מרעי שהושעו על ידי המאמן בשל פרשת הפנדל במשחק מול דודלאנג' במוקדמות הליגה האירופית, נראתה רע אבל הצליחה לנצח בזכות פנדל (איך לא?) מוצלח של טל בן חיים בדקה ה-63 אחרי שהוכשל בעצמו על ידי ליאור ראובן, שספג כרטיס אדום מוצדק.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב (ימין) עם ויקטור מרעי. ברני ארדוב
מעניין איך הוא הרגיש בפנדל המוצלח של בן חיים. דמארי עם מרעי/ברני ארדוב

אם להפועל תל אביב יש שאיפות לזכות בתארים העונה, היא תהיה חייבת להיראות הרבה יותר טוב מהצורה בה נראתה הערב. האדומים (הערב בלבן) פשוט לא הגיעו לאצטדיון רמת גן, כמעט ולא ייצרו מצבים וניצחו רק בזכות חוסר עירנות של ליאור ראובן. וגם זה מול הקבוצה שנחשבת לאחת המועמדות לירידה. מחזיקת הגביע, שרק לפני שלושה ימים טיילה לניצחון על דודלאנג' במשחק בו התרחש העימות בין בן חיים לעומר דמארי סביב, לא הראתה שום דבר ממה שהיינו רגילים לקבל ממנה בעונה שעברה. גם הזרים החדשים, אריק דג'מבה דג'מבה, ברונו קוטיניו והזר החדש-ישן ג'ון פיינטסיל, לא הראו כמעט כלום. לזכותם, ייאמר שזה בסך הכל משחק הליגה הראשון וגם בו הם ניצחו בסופו של דבר.

מנגד, הפועל רמת גן ממש לא הרשימה. העולה החדשה קיבלה את הפועל תל אביב ביום רע מאוד. אם יש יום בו אפשר להפתיע את הפועל תל אביב, הערב היה היום הזה. הפועל רמת גן הראתה קצת יצירתיות ומהירות מקדימה עם דויד מנגה, ישראל זגורי וקרלוס צ'קאנה, אבל זה לא היה מספיק כדי להפתיע את סגנית האלופה. הקבוצה של פרדי דוד, שכזכור עלתה אחרי משחק מבחן מול בני לוד, תהיה חייבת להשתפר בצורה משמעותית אם ברצונה לשרוד בליגה. מצד שני, יש לה את הכלים כדי לנסות לעשות את זה.

ג'ון פיינטסיל שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול אופיר חמו שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
לא הרשים במיוחד בבכורה המחודשת בליגה. פיינטסיל מול חמו/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 10: עשר דקות כבר מאחורינו, כדורגל עדיין אין ממש באצטדיון רמת גן.

דקה 21: סוג של הזדמנות ראשונה במשחק, אם אפשר לקרוא לזה הזדמנות. צ'קאנה בעט מזווית בלתי אפשרית מרחק 25 מטר מהשער, אדל קלט בקלות.

דקה 24: חמו פרץ קדימה וניסה את מזלו בבעיטה מ-22 מטר, שהלכה סמוך לקורה של אדל.

דקה 35: שירזי ראה את המשחק החלש של הקבוצה שלו והחליט לבצע שינוי. עדן שרם נכנס במקום אטצזיאנוב. זה מה שיביא את השינוי?

דקה 37: מנגה ניצל טעות של באדיר, הראה מהירות נהדרת כשפרץ קדימה ובעט, אך נבלם לקרן.

דקה 55: חמו הכניס מסירת עומק טובה לזגורי, שבעט מ-20 מטר סמוך לקורה.

דקה 57: קוטיניו ניסה את מזלו בבעיטה מ-35 מטר, ארקין הדף.

דקה 61: זגורי הגביה מאגף שמאל למנגה, שנותר חופשי אבל נגח מארבעה מטר מעל השער.

דקה 63: גול! בן חיים נותר לבד מול ארקין, ראובן הגיע מאחור והכשיל אותו. מגן רמת גן סופג אדום ויש פנדל. בן חיים עצמו בעט את הפנדל, אולי כי הפעם לא היה את דמארי שיתווכח איתו, וכבש. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 88: מעבי העביר מסירת רוחב למנגה, שנפל אל הדשא ובעט משמונה מטר החוצה.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, טל חן, טל מעבי, וובה בראון, עומר בוקסנבוים (לידור כהן, 83), אופיר חמו (מירוסלב פאיץ', 75), קרלוס צ'קאנה, דויד מנגה, אנטון ארחיפוב (ישראל זגורי, 45).

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, וואליד באדיר, מור שושן, אלירן דנין (יגאל אנטבי, 57), ארתור אטצזיאנוב (עדן רשם, 35), אריק דג'מבה דג'מבה, אלרואי כהן, סלים טועמה, ברונו קוטיניו (חנן ממן, 65), טל בן חיים.

טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפעם, אף אחד לא התכווח איתו. בן חיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully