וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "בינתיים הלייקרס חזקים רק על הנייר"

קווין דוראנט מתרשם מהקבוצה שבנו בלייקרס אך מבהיר: "כולם מדברים עליהם, אך הם עדיין צריכים לשחק ולנצח את המשחקים"

אין ספק מי הקבוצה הלוהטת של הפגרה ב-NBA. לוס אנג'לס לייקרס צירפה שני סופרסטארים כמו סטיב נאש ודווייט הווארד, העמיקה את הסגל עם שחקנים כמו אנטואן ג'יימיסון וג'ודי מיקס, ואף הצליחה לשמור על פאו גאסול. ועדיין, ללייקרס יש עוד דרך ארוכה לעד לגמר, כשבמערב מחכה לה אוקלהומה סיטי הרעבה, שבסוף העונה שעברה נעצרה רק בגמר מול מיאמי, והשנה רוצה לעשות צעד אחד נוסף קדימה. על פי קווין דוראנט, הלייקרס בינתיים "חזקים רק על הנייר".

דוראנט, ששיתף פעולה עם קובי בריאנט באולימפיאדה, התייחס ליריבות הצפויה לקבוצות בעונה הקרובה, וסיפר בראיון בארה"ב שכוכב הלייקרס ידע שהווארד יגיע לקבוצה הרבה לפני שזה קרה. "קובי אמר שזה יקרה, אבל לא האמנו לו", מספר דוראנט על ההבטחות של בריאנט, "הוא אמר, 'אנחנו הולכים להביא את דווייט, אנחנו הולכים להביא את סטיב נאש'. הוא מדבר הרבה טראש, תמיד מתבדח. אבל הוא אמר את זה. אני לא חושב שמישהו התייחס לזה חוץ ממנו וממני. זה קרה, והם הפכו לטובים יותר. הרבה יותר טובים".

אז מה הסיכויים של הלייקרס ללכת עד הסוף? דוראנט לא מתכוון לוותר להם בקלות. "אנשים מבחוץ, אוהדים, התקשורת, כולם אומרים שהלייקרס פייבוריטים בגלל שעל הנייר יש להם את הסגל הכי טוב בליגה", אומר דוראנט, "אבל אתה עדיין צריך לשחק את המשחקים. מבחינתנו, אנחנו מכבדים את כולם, אבל אנחנו רואים את עצמנו כקבוצה בכירה, ונצטרך להוכיח את זה שוב. השנה שעברה נגמרה".

דוראנט התייחס למעבר של דוויט הווארד, למרות שהוא יודע שהת'אנדר מחזיקים את האויב המר שלו קנדריק פרקינס, ויחד עם חיזוק בדמות אריק מיינור שחוזר מפציעה והרוקי פרי ג'ונס השלישי, גם הת'אנדר התחזקו הקיץ. "הלייקרס עשו מהלך גדול", אומר דוראנט, "זה מה שהלייקרס עושים, מהלכים גדולים. זה חלק מה-DNA שלהם. הווארד הוא הסנטר הכי דומיננטי בליגה. יהיה קשה לקבוצות האחרות, אבל אני אוהב את האתגר הזה. הולך להיות כיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully