וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לגיא אסולין בהפסד סנטאנדר

החלוץ וקבוצתו נוצחו 2:0 על ידי קורדובה. 13 דקות לבוזגלו ב-2:3 על מכלן, דודו ביטון לא שותף. מורי לא שותף בניצחון ויטסה

גיא אסולין ממשיך לקבל הזדמנות בהרכבה של סנטאנדר, אבל לצערו הרב, הקבוצה שלו שמשחקת בליגה השנייה בספרד נותרה גם הערב (ראשון) ללא נקודות אחרי שני מחזורים. סנטאנדר נוצחה 2:0 על ידי קורדובה מצמד שערים של לופס סילבה (15, 71), כאשר הישראלי השלים 90 דקות.

מאור בוזגלו נכנס היום כמחליף בדקה ה-77 והיה שותף לניצחון השלישי ברציפות של סטנדרד ליאז' בליגה הבלגית, 2:3 על מכלן. דודו ביטון לא שותף בשורות סטנדרד ורמי גרשון הפצוע לא נכלל בסגל, כמו גם לירוי צעירי שצפוי לעזוב את מכלן. המארחים ניצחו בזכות בליץ של שבע דקות, במהלכן הבקיעו יוני בויינס (56), אימו אזקיאל הניגרי (58) ונאצ'ו גונסאלס האורוגוואי בפנדל (65). הדנים מאדס יונקר (67) ותומאס אנבולדסן (90) צימקו למכלן.

* דן מורי, שממתין לרשיון עבודה ונמצא עדיין בישראל, לא נכלל כמובן בסגל של ויטסה, שניצחה 0:2 בחוץ את ווילם וו. ג'ונתן ריס הברזילאי כבש צמד (38 ו-82) לזכות ויטסה, לה שבע נקודות לאחר שלושה מחזורים בליגה ההולנדית. בלם נבחרת ישראל עשוי לקבל הזדמנות במחזור הבא דווקא כמגן ימני, זאת עקב פציעתו של המגן הקבוע פרנק ואן דר סטרויק שייעדר לפחות שלושה חודשים.

* גילי ורמוט ישב על הספסל ולא שותף ב-0:0 הביתי של קייזרסלאוטרן מול מינכן 1860. לאוטרן ניצבת במרכז טבלת הבונדסליגה, עם חמש נקודות ועדיין ללא הפסד אחרי שלושה מחזורים.

* גנט, ללא שלומי ארבייטמן שנותר על הספסל, ניצחה 1:2 את לוקרן למרות הרחקתו המוקדמות של אקס מ.ס. אשדוד, רוג'רס קולה. גנק, ללא אליניב ברדה הפצוע, גברה 0:2 על זולטה וארחם.

* ליאור רפאלוב לא שותף בניצחון של קלאב ברוז' 1:3 על ברגן בחוץ. הקשר הישראלי, שכבש ובישל בניצחון 0:3 על דברצן בליגה האירופית ביום חמישי, ישב על הספסל וראה את מוחמד צ'יטה, ויקטור ואסקס וקרלוס באקה כובשים לזכות ברוז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully