וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: נאתכו שוב כבש, בכורה לגדיר ושיש בבלגיה

הקשר הבקיע שער שישי העונה, קאזאן הפתיעה 1:2 את זניט. בכורה לגדיר ושיש בהפסד בוורן, החלוץ נפצע. מליקסון בלט

השגרירים הישראלים ממשיכים לעשות חיל בליגות הכדורגל באירופה. ביברס נאתכו שיחק היום (שבת) 90 דקות והצעיד את רובין קאזאן לניצחון מפתיע 1:2 בחוץ על האלופה זניט סנט פטרסבורג, כשהשווה בפנדל עם שערו השישי העונה בליגה וסייע לקבוצתו להפוך את התוצאה. זניט הוליכה משער של ויקטור פאיזולין בדקה ה-25 ושלטה במשחק, אבל אז משום מקום קאזאן קיבלה פנדל בדקה ה-52, אותו תרגם נאתכו המצוין לשער שלישי בקריירה נגד זניט ושישי העונה בשישה מחזורים בלבד, עם בעיטה שטוחה לצד ימין של השוער. תשע דקות לאחר מכן רומן ארמנקו הפציץ ממרחק והשלים את המהפך, כשזניט המוליכה (13 נקודות) נוחלת הפסד בכורה העונה וקאזאן מתקדמת למקום השני עם נקודה אחת פחות.

מאור מליקסון, שבשבוע שעבר כבש ובישל בניצחון של ויסלה קרקוב במחזור הפתיחה בליגה הפולנית, הצטיין ב-1:1 בחוץ מול פודבסקידז'ה, בשורותיה לירן כהן עלה כמחליף לחמש הדקות האחרונות. רוברט דמיאן העלה את פודבסקידז'ה ליתרון בדקה ה-17, אבל מליקסון החל במהלך שהוביל לשער השוויון של לוקאש גרגולה בדקת הסיום של המחצית הראשונה. הקשר הישראלי (90 דקות) היה במרכז העניינים גם לאחר ההפסקה, אך לא הצליח להוביל את קבוצתו לניצחון שני וכך ויסלה ניצבת עם ארבע נקודות אחרי צמד מחזורי הפתיחה.

* עוד בפולין, אבירם ברוכיאן נכנס כמחליף לשמונה הדקות האחרונות בהפסד הביתי של פולוניה ורשה 2:1 ללך פוזנן.

* בירם כיאל הפצוע לא נכלל בסגל של סלטיק, שניצחה 2:4 את אינברנס בחוץ. ויקטור ווניאמה (4), אנדרו וואט (25 ו-64) וצ'רלי מולגרו (48) כבשו לזכות אלופת סקוטלנד. רוס דרייפר צימק (82 ו-86).

* קרדיף, ללא הבלם דקל קינן, הפסידה 4:2 לבריסטול סיטי במחזור השלישי בליגת המשנה באנגליה.

בלגיה: הפסדים לשיש, גדיר ואוחיון

* מוחמד גדיר ערך בכורה חסרת מזל בהפסד וואסלנד בוורן 2:1 לקורטרייק. החלוץ, שחתם רק ביום חמישי, נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה, אך הוחלף בדקה ה-82 בגלל פציעה. בתווך, עבירה על הישראלי הובילה לכרטיס אדום לסטפן מיטרוביץ' בדקה ה-77. גל שיש ערך גם הוא בכורה, שיחק 90 דקות וספג צהוב. סטפן מיטרוביץ' (23) ונבוישה פבלוביץ' (27) כבשו לקורטרייק. אוגוסטו דה סילבה צימק (58). גם בוורן סיימה את המשחק ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של כריסטוף לפוינט (66).

מתן אוחיון שיחק 71 דקות בהפסד שרלרואה 2:0 לבירסחוט, אצלה דור מלול לא שותף ורועי דיין לא נכלל בסגל. הרנן לוסאדה (43) וסטין ווייטנס (90) כבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully