וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: חטאפה - ריאל 1:2, אוסאסונה - ברצלונה 2:1

הבלאנקוס עם נקודה בלבד משני משחקים: היגואין כבש, אבל ואלרה ובראדה הפכו. ברצלונה מושלמת, ליאונל מסי כבש צמד

חשבתם שריאל מדריד וברצלונה יטיילו העונה בליגה הספרדית? כדאי שתחשבו שוב. שתי הקבוצות התקשו מאוד הערב (ראשון) במחזור השני, אבל בזמן שברצלונה שמרה על מאזן מושלם בעקבות חזרה מפיגור נגד אוסאסונה המפתיעה, וסיימה עם 1:2, ריאל מדריד נותרה ללא ניצחון. הבלאנקוס פגשו את חטאפה והובילו משער של גונסאלו היגואין, אבל המארחים היממו את האלופה כשואלרה (53) ועבד אלעזיז בראדה (75) סידר שלוש נקודות יקרות שמסבכות את מוריניו. אחרי שני משחקים, כריסטיאנו רונאלדו נותר ללא אף שער. וליאונל מסי? הארגנטינאי כבש את שני השערים לקטאלנים, והוא מוביל את טבלת מלך השערים. לא שאתם באמת מופתעים. דרמה גדולה הייתה גם במסטאייה, שם ולנסיה ודפורטיבו לה קורוניה נפרדו ב-3:3. גרנאדה וסביליה סיימו ב-1:1.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
היה שווה לחכות לו. מסי/AP

אוסאסונה - ברצלונה 2:1

אחרי המאמץ הגדול בקלאסיקו הראשון של השנה ולפני הגומלין היוקרתי בסנטיאגו ברנבאו ביום רביעי, טיטו וילאנובה החליט לתת מנוחה לכמה מכוכביו באל סאדר, שם הפסידה בארסה בביקורה האחרון בפברואר (3:2). זה כמעט עלה לו בנקודות יקרות, אבל בסופו של דבר ליאונל מסי הזכיר לכולם מדוע הוא השחקן הטוב בעולם.

כחלק מהניסיון לחלק כוחות, דויד וייה המשיך לפתוח על הספסל, כשיחד איתו שהו מחוץ להרכב גם אלכס סונג, צ'אבי וחאבייר מסצ'ראנו. וילאנובה עלה עם ג'רארד פיקה וקרלס פויול כבלמים, ובחלק הקדמי פתחו ססק פברגאס יחד עם אנדרס אינייסטה, אלכסיס סאנצ'ס וכריסטיאן טייו.

אוסאסונה פתחה בסערה את המשחק והגיעה להזדמנות ראשונה כבר בדקה השנייה כשאלברו סחודו החמיץ, אבל ברצלונה נכנסה למשחק, וטייו הספיק לבעוט כדור לקורה שהצילה את המארחים בדקה ה-15 לאחר מסירה מצוינת של אנדרס אינייסטה. אבל אוסאסונה לא קפאה על השמרים ויצאה להתקפה מהירה מצוינת, שהשתיקה את הקהל של בארסה בדקה ה-17. רולאן לאמה הגביה מצד שמאל כדור מצוין ליוסבה יורנטה, שהמשיך בבעיטה אדירה פנימה. 0:1 לאוסאסונה.

בדקה ה-25 אינייסטה פספס את ההזדמנות של המשחק אחרי שבעט כדור מקרוב מעל השער. דקה למחצית ברצלונה הייתה קרובה לשוויון כאשר מסי ואינייסטה סחטו הדיפות מאנדרס פרננדס המצוין.

ברצלונה המשיכה לחפש את השוויון גם בפתיחת המחצית השנייה, אבל כל הנסיונות של מסי וחבריו לא צלחו. רבע שעה בפתיחת המחצית הארגנטינאי קיבל כדור טוב מדני אלבס, אבל הבעיטה שלו מרחוק נהדפה. בדקה ה-70 קיבלנו הזדמנות ענקית של אוסאסונה לסגור את הסיפור אחרי שסרחיו בוסקטס איבד את הכדור 30 מטר מהשער ואיפשר לנינו לדהור קדימה, אבל הבעיטה שלו חלפה סמוך מאוד לשער.

רבע שעה לסיום, ברצלונה הצליחה סוף סוף להשוות. מהלך קבוצתי שהחל בצד ימין כשפדרו השאיר שחקני שחקנים מאחור והוציא כדור לאלכסיס סאנצ'ס, הסתיים עם כדור למסי, מי אם לא הוא, שרק דחק מקרוב פנימה, 1:1 דרמטי. 11 דקות לסיום, פרנסיסקו פוניאל השאיר את המארחים בעשרה שחקנים אחרי שאמר דברים מיותרים לשופט ומצא את מקומו מחוץ למגרש.

נגמר? אז זהו שממש לא. מסי המשיך לחפש את השער, ומצא אותו גם בדקה ה-80 אחרי שג'ורדי אלבה הוציא כדור רוחב מצד שמאל, שמצא את הארגנטינאי בקצה הרחבה, וזה המשיך בנגיעה פנימה. 1:2 לברצלונה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
עכשיו כולם ידברו על משבר. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

חטאפה - ריאל מדריד 1:2

מה עובר על ריאל מדריד? ואיך קרה שהבלאנקוס מסיימים שלושה משחקים, שניים בליגה ואחד בסופר קאפ, ללא אף ניצחון? לז'וזה מוריניו כנראה יהיה לא מעט על מה לחשוב לקראת הגומלין מול ברצלונה ביום רביעי הקרוב, אבל עד אז הוא נותר עם נקודה אחת בלבד משני מחזורי ליגה, ואולי מדאיגה לא פחות היא העובדה שהכוכב שלו כריסטיאנו רונאלדו לא כובש.

האלופה הגיעה לדרבי הקטן של מדריד בלחץ לא קטן, אחרי המעידה במחזור הראשון וההפסד בקלאסיקו. היא הופיעה עם תשעה ניצחונות בעשרת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה אשתקד, אבל המאזן הזה השתנה, יחד עם העובדה שריאל ניצחה בכל שבעת המפגשים האחרונים שלה נגד חטאפה. הקבוצה ממדריד שנאבקה בשנה שעברה בירכתי הטבלה עשתה צרות, ולמרות שהיו לה רק 32 אחוזי החזקה בכדור, היא הצליחה להבקיע שני שערים מתוך שלוש הבעיטות שלה לשער.

פפה, שנפצע בראשו בשבוע שעבר, חזר לאימונים אך לא נכלל בסגל של הבלאנקוס, כשגם מוריניו ביצע כמה שינויים לפני העימות הבא נגד ברצלונה. הפורטוגלי החזיר להרכב את אנחל די מריה וגונסאלו היגואין על חשבון חוסה קאייחון וקארים בנזמה, שעלו רק כמחליפים. מרסלו חזר לעמדת המגן השמאלי במקום פאביו קואנטראו ולסאנה דיארה פתח בקישור.

שתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות טובות בפתיחת המשחק, כשבדקה השלישית היה זה רונאלדו שקיבל מצ'אבי אלונסו, אבל הבעיטה שלו חלפה מעל השער. שתי דקות לאחר מכן דייגו קסטרו סיפק איום ראשון על השער של איקר קסיאס, אבל החמיץ את המסגרת. בדקה ה-16 קיבלנו את הרגע הענק של המשחק אחרי שדאבל פס בין רונאלדו למסוט אוזיל הסתיים בבעיטה של הקשר הגרמני מקרוב למשקוף. לא ברור איך הכדור הזה לא פגש את השער.

הסבלנות השתלמה לבלאנקוס, שהצליחו לכבוש בדקה ה-28: די מריה הכניס כדור עומק טוב לגונסאלו היגואין, שנעצר על ידי אלכסיס אבל המשיך וסיים עם בעיטה מצוינת מול מיגל מויה, 0:1 לריאל מדריד. ריאל מדריד קצת הורידה את הרגל מהגז, ושילמה על כך ביוקר כשבדקה ה-53 חואן ואלרה התרומם לכדור חופשי אחרי הגבהה של אבדל בראדה, ומעל כל ההגנה של הבלאנקוס הוא שיגר את הכדור פנימה. חטאפה משווה ל-1:1.

שש דקות לאחר ספיגת השער, זרק מוריניו למערכה את קארים בנזמה שהחליף את לסאנה דיארה. אלא שחטאפה הצליחה להדהים את ריאל בדקה ה-75 אחרי שראול אלביול איבד את השחקן שלו, אדריאן קולונגה שנכנס כמחליף, וחתך מהאגף למרכז בדרך למסירה לעבדלעזיז בראדה, שהמשיך עם בעיטה פנימה. 1:2 אדיר לחטאפה. רק שתי דקות חלפו וצ'אבי טורס ניצל עוד איבוד כדור של הלבנים, אבל סחט הדיפה נהדרת של קסיאס. עד הסיום זכה פאביו קואנטראו לקבל כרטיס אדום מהספסל, למרות שהוא כלל לא שותף.

ולנסיה - דפורטיבו לה קורוניה 3:3

הקבוצה הקודמת שלקחה נקודות מריאל מדריד, איבדה שתיים בעצמה בתום משחק דרמטי במסטאייה וגם היא עדיין ללא ניצחון. ולנסיה ודפורטיבו לה קורוניה, שתי האלופות האחרונות שהן לא ריאל מדריד או ברצלונה, הזכירו נשכחות עם משחק הפכפך ורב שערים. רוברטו סולדאדו העניק למארחים יתרון של שני שערים אחרי שכבש צמד בדקות 11 ו-28 (בראשון עבר את השוער, בשני הפציץ בחצי מספרת) מבישולים של ז'ונאס הברזילאי, אבל אגילאר צימק בדקה ה-38 וסופיאן פגולי הוריד את ולנסיה למחצית ביתרון 1:3 עם שער בדקה ה-41. נראה מבטיח, אבל לא מספיק. דפור חזרה בדקה ה-59 עם עוד שער של אגילאר הקולומביאני לאחר כדור קרן ובדקה ה-76 פיצי השווה לאחר שריקרדו קוסטה גרם לפנדל והורחק. דפור עם ארבע נקודות בעונת הקאמבק שלה, ולנסיה רק עם שתיים.

גרנאדה - סביליה 1:1

גרנאדה הקטנה חיפשה נקודות ראשונות אחרי שבמחזור הראשון היא ירדה מנוצחת מול ראיו וייקאנו. בדקה ה-33 קיבלנו רגע דרמטי אחרי ששוערה של סביליה דייגו לופס ביצע עבירה ברחבה על אנטוניו פלורו פלורס. השופט הרחיק את השוער ופסק על פנדל. אנדרס פאלופ שנכנס לשער הצליח להדוף את הבעיטה של גילרמה סיקיירה, אבל מיקל ריקו תיקן והעלה את המארחים ליתרון. שמונה דקות בלבד לאחר מכן סביליה השוותה עם שער של אלברו נגרדו שנגח מקרוב. סביליה כעת עם ארבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully