וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תומר חמד כבש, 1:1 למאיורקה במלאגה

החלוץ כבש בנגיחה את השלישי שלו העונה, אבל חואנמי קבע חלוקת נקודות. 90 דקות לאוואט. בטיס - ראיו ואייקנו 2:1

מה תגידו על תומר חמד? החלוץ הישראלי פתח את העונה השנייה בלה ליגה בצורה חלומית ואחרי הצמד בשבוע שעבר מול אספניול, כבש שער נוסף ב-1:1 של מאיורקה במלאגה והוא מוליך זמנית את טבלת המבקיעים בצוותא עם חורחה מולינה מבטיס. מוקדם יותר, בטיס שהלהיבה במחזור הפתיחה, הפסידה במגרשה 2:1 לראיו ואייקנו ששמרה על מאזן מושלם. אספניול ספגה הפסד שני, 2:1 בבית לסראגוסה. ריאל סוסיאדד השיגה נקודות ראשונות עם 1:2 על העולה החדשה סלטה ויגו.

מלאגה - מאיורקה 1:1

פתיחת העונה המוצלחת של מאיורקה ושל תומר חמד נמשכת. אחרי ה-1:2 על אספניול בשבוע שעבר, חזרה הקבוצה ממשחק החוץ ב"לה רוסאלדה" של מלאגה עם נקודה חשובה כששוב החלוץ הישראלי במרכז העניינים. לאור העובדה ששני המשחקים התקיימו בשעה הלא שגרתית (חצות שעון ישראל), אולי במאיורקה צריכים לשקול לבקש לשחק בקביעות בשעת לילה מאוחרת.

תומר חמד (82 דקות), שכבש צמד בשבוע שעבר, ודודו אוואט (90) המשיכו בהרכב וראו כבר אחרי דקה את ווילי, שוער מלאגה, הודף כדור נהדר של חאבי מארקס. בהמשך, המקומיים השתלטו לחלוטין על המשחק, החזיקו יותר בכדור, אך התקשו לייצר מצבים מסוכנים ליד השער של אוואט. דווקא חמד הגיע בדקה ה-36 להזדמנות טובה לאחר שברח ממרטין דמיקליס וברגל שמאל בעט ליד הקורה.

גם המחצית השנייה התנהלה בשליטה אופטית של מלאגה כשמנגד מאיורקה מתרכזת בעיקר בהתקפות מתפרצות. אחת מהן הובילה לשער של חמד בדקה ה-67. אמיליו אנסואה פרץ מימין והגביה אל הראש של הישראלי שנגח נהדר פנימה. לצערו של חמד, השער שלו לא הספיק לניצחון כי כעבור תשע דקות המחליף חואנמי הכניע את אוואט באחד על אחד ואיזן. מחליף נוסף, חואקין, היה קרוב למהפך, אבל הנגיחה שלו בדקה ה-84 חלפה ליד הקורה של אוואט. אליסאו ממלאגה הורחק דקה לסיום לאחר שפגע ללא כדור בתומאס פינה. בתוספת הזמן מצא עצמו ויקטור קסאדסוס עם הזדמנות נדירה לנצח למאיורקה את המשחק, אבל ווילי בלם אותו וקבע חלוקת נקודות.

מלאגה, שניצחה באמצע השבוע שעבר 0:2 את פנאתינייקוס בפלייאוף האלופות, תנסה להשלים את העבודה באתונה ולעלות לשלב הבתים. ואילו במאיורקה מדברים בימים האחרונים בגלוי על הרצון להחתים חלוץ וכבר הגיעו לסיכום עם ניקולה זיגיץ' הסרבי (קבוצתו בירמינגהאם מערימה קשיים על השחרור). אולי לאור היכולת הנהדרת של חמד בפתיחת העונה, חואקין קפארוס ישקול את ההחלטה מחדש?

משחקים נוספים:

ריאל סוסיאדד - סלטה ויגו 1:2
לסוסיאדד: אימנול אגירצ'ה (54 ו-61). לסלטה: אנריקה דה לוקאס (49)

אספניול - סראגוסה 2:1
לאספניול: אלברו ואסקס (43). לסראגוסה: אפוניו (51 בפנדל), הלדר פוסטיגה (89)

בטיס - ראיו ואייקנו 2:1
לבטיס: חורחה מולינה (4). לראיו: פיטי (2), לאו (62)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully