וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "זו לא מכבי ת"א, אין שם מכביסטים"

26.8.2012 / 20:15

הבעלים של קרית שמונה ירה בבוררות עם טיבי: "פנו לשחקן תחת חוזה. ההתנהלות שערורייה". הערכה: ההחלטה עוד יומיים

קובי אליהו

היום (ראשון) התחילה הבוררות בין איתן טיבי לעירוני קרית שמונה בנוגע לסעיף השחרור שלו. השחקן טוען שבחוזהו סעיף שחרור על סך 350 אלף יורו, אותו מוכנה מכבי תל אביב לשלם, בעוד איזי שרצקי טוען שאותו סעיף אינו בתוקף. טיבי עצמו כבר סיכם את תנאיו הסכפיים בקרית שלום ובדיון היום נכח גם נציג הבעלים של מכבי תל אביב, ג'ק אנגלידיס.

שרצקי, שמיוצג בבוררות על ידי עו"ד יוסי גאייר, הגיע למשרדו של הבורר, עו"ד בנימין טמיר, כשהוא נסער מאוד שרצקי ואמר בין השאר: "איתן טיבי היה ויישאר שחקן של קרית שמונה. גם אם ישלמו לי עכשיו שלושה מיליון יורו, אני לא אשחרר אותו. הוא ישחק רק בקרית שמונה. זו שערורייה, אבל זו כבר לא מכבי תל אביב. יש שם מישהו מכביסט? ככה מתנהגים? מביאים אנשים מאירופה ומדברים על הגינות?".

שרצקי אמר לבלם, שמיוצג על ידי עורכי הדין מורן מאירי ורועי רוזן: "הצלנו אותך. אם תלך למכבי אתה תשב שם על הספסל, הנה הם החתימו בלם זר. אין בוררות יותר בטוחה וברורה מהבוררות הזו. הרי בתקנון ההתאחדות כתוב בפירוש שאסור לנהל משא ומתן עם שחקן שנמצא תחת חוזה. תאר לעצמך שעכשיו מכבי תל אביב תפנה לכל שחקן שלי שנמצא תחת חוזה ותציע לו פי ארבע כסף? ההתנהגות של מכבי זו שערורייה. בסעיף השחרור כתוב במפורש שאיזי יעשה את המשא ומתן ובכל סכום מעל 350 אלף יורו אנחנו והשחקן מתחלקים".

גאייר, נציגו של שרצקי, אמר בסיום הדיונים ש"זה נראה לא פשוט לשני הצדדים, עכשיו ז יהיה לא פשוט לבורר". מנגד, רועי רוזן, נציגו של טיבי, הודה ש"זה היה יום מתיש. האשמות? זה המקצוע. נקווה שהטובים ינצחו".

עדכון ראשון: 11:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully