וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בדש: "הלוואי שמול באטה בוריסוב נפתח כמו נגד בית"ר"

תהל אלון

26.8.2012 / 6:50

קרית שמונה מעודדת מה-2:3 על בית"ר אבל מודאגת מהעייפות, העומס וההגנה. לנדאו: "ברור שזה לא יספיק לליגת האלופות"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: אמיר קוטיגרו

בקרית שמונה יתעוררו הבוקר (ראשון) לאווירה חיובית ונינוחה, לאחר הניצחון אמש 2:3 על בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה של ליגת העל. בין שתי הקבוצות התפתח משחק דרמטי ומהנה, כאשר כבר לאחר 43 שניות כבש ברק בדש את השער הראשון לזכות הקריה. בדקה ה-10 כבר הובילה המארחת 0:2, בית"ר הצליחה להשוות ל-2:2 עם שערים בדקה ה-13 וה-90, אבל כשהכל נראה היה גמור סאלח חסארמה כבש בדקה ה-94 בבעיטה חופשית וקבע 2:3. וכך כבר במחזור הראשון הקהל באיצטדיון הצפוני זכה לראות משחק דרמטי ומרגש, עם הרבה אופטימיות לעתיד.

ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"העייפות גברה עלינו. אנחנו מנסים לחלק עומסים בין שחקנים, לא תמיד זה מצליח". בדש/אדריאן הרבשטיין

בקרית שמונה מעודדים לא רק מהתוצאה, אלא גם מהשתלבותם המצוינת של שחקני הרכש טאבסקי ולאנצ'ה כמו גם של סולליך, שערך הופעת בכורה ונראה טוב. מנגד, גילי לנדאו יכול להיות מודאג מהקלות שבה הגיעה בית"ר ירושלים למצבים מול דני עמוס, ואילולא היכולת המצוינת של השוער, אין ספק שהתוצאה הייתה שונה. נראה כי הסגל הקצר, יחד עם הפציעות ועומס המשחקים, עשו את שלהם, והעייפות נתנה את אותותיה בשורות האלופת.

גם המאמן לנדאו יודע שהיכולת הזאת לא ממש תספיק להמשך: "ברור שהיכולת הזאת לא תספיק מול באטה, אבל אני מחפש לראות דווקא את הדברים הטובים מהניצחון הזה. בסך הכל פתחנו ברגל ימין את הליגה וזה מה שחשוב. חששתי מהמעבר בין אירופה לליגה, ועברנו את זה בהצלחה. אנחנו נשפר ונתקן את מה שצריך לקראת באטה. גם מנצ'סטר יונייטד ניצחה בקושי 2:3. מעבר לכך, להמשך הדרך ברור שהסגל עוד יתעבה".

כובש השער המהיר ברק בדש התייחס למשחק ואמר: "אין ספק שזה חלום להתחיל ככה את העונה ולהבקיע שער בדקה הראשונה. בעשר דקות הראשונות שיחקנו פנטסטי, אבל אחר כך חזרנו אחורה. לא יודע למה לא המשכנו לשחק את המשחק הרגיל אבל אני מסתכל על התוצאה. אנחנו יוצאים מעודדים מאד שמח ואני שיצא לי לכבוש במחזור הראשון של העונה".

על היכולת החלשה של הקבוצה בחלק השני אמר החלוץ: "בינינו לבין עצמנו דיברנו על זה בסוף המשחק בחדר הלבשה. יש פה שחקנים ששיחקו בשבועיים כבר משחק שלישי. נכון שזה לא תירוץ, אבל גם לפני זה היה לנו את המשחקים באזרביג'אן ובסלובקיה. זה דרש הרבה מאמץ בחודש האחרון, ונראה לי שראו על המגרש ששחקנים רוצים להילחם, אבל העייפות גברה עלינו. אנחנו מנסים לחלק עומסים בין שחקנים, לא תמיד זה מצליח. היום שיחק כל ההרכב שישחק ביום שלישי ואנחנו לוקחים את זה בחשבון, כי ידענו שזה חלק מההתמודדות במפעל האירופאי. לא מתפקידי לבקר, בטח שלא את ההגנה. גם גילי וגם הצוות המקצועי יודעים מה לתקן. ברור שלא היה משחק גדול, אבל בשורה התחתונה פתחנו ברגל ימין".

על השאלה האם היכולת הזו תספיק להם לגומלין מול באטה בוריסוב ענה החלוץ: "הלוואי ונפתח מול באטה כמו שפתחנו מול בית"ר, ונמחק את הפיגור מבלארוס. הלוואי שזה יצליח. ברור שבוריסוב קבוצה הרבה יותר מטובה מבית"ר, ויהיה קשה שבעתיים, אבל קרו דברים מעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בלם עירוני קרית שמונה סלאח חסארמה בועט לשער מול בלם ז'ילינה ולדימיר לייטנר. אדריאן הרבשטיין
"ברור שיכולת כזאת לא תספיק מולם, אבל כל ניצחון נותן רוח גבית וביטחון". חסארמה/אדריאן הרבשטיין

הבלם סאלח חסארמה, שהיה אחראי על שער הניצחון בתוספת הזמן, התייחס ליכולת של הקבוצה אמש: "באמת כל החבר'ה עבדו קשה ועובדים קשה בימים האלה גם באירופה וגם בליגה אני שמח שפתחנו את הליגה ברגל ימין. פתחנו את המשחק בצורה מדהימה, עד ל-0:2 שיחקנו מדהים. כשקיבלנו את הגול והם צימקו ל-2:1 פחדנו וחזרנו אחורה. לפעמים גם זה קורה, אבל זה חשוב כל כך שהשגנו את ה-3 נקודות. כמובן שנשדרג מה שצריך נעבוד על מה שחסר".

חסארמה התייחס גם לגומלין מול באטה: "ברור שיכולת כזאת לא תספיק מולם, אבל כל ניצחון נותן רוח גבית וביטחון, ואני שמח שעשינו את זה בדקות האחרונות. יום שלישי יש לנו משחק סופר חשוב, ואני מאמין שנבוא למשחק מוכנים וניתן את כל מה שיש לנו כדי להשיג את התוצאה שאנחנו צריכים".

כבר היום תקיים הקבוצה אימון ותחל בהכנות לקראת הגומלין מול באטה בוריסוב. ביום שני כבר ייצאו השחקנים לבית מלון במרכז הארץ וימשיכו בהכנות האחרונות לקראת אחד המשחקים החשובים בתולדות המועדון, שיכול לשלוח אותו להופעה היסטורית בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully