וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "זוכרים קבוצות שהתקשו בחזרה לליגה"

תהל אלון

25.8.2012 / 22:31

מאמן קרית שמונה מרוצה מהניצחון על בית"ר: "הושג בשיניים, אבל אין זמן לנתח". גזל: "החלק השני שלנו היה פחות טוב"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: אמיר קוטיגרו

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכה: אמיר קוטיגרו

האלופה, עירוני קרית שמונה, פתחה את העונה בניצחון דרמטי 2:3 על בית"ר ירושלים. סלאח חסארמה כבש בבעיטה חופשית ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, דקות ספורות אחרי שלירון דיאמנט כבש שער מנבדל ואיזן ל-2:2. עוד לפני כן, ברק בדש (1) ולאסלו לנצ'ה (10) העלו את האלופה ל-0:2 מהיר ואבי ריקן צימק (13). בקריה חגגו בסיום את הניצחון והפנים כבר ליום שלישי לגומלין מול באטה בוריסוב בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות.

המאמן גילי לנדאו אמר בסיום: "אני שמח על הניצחון הראשון שלנו פה בקריה. אנחנו זוכרים קבוצות שמתקשות לעשות מעברים מאירופה לליגה כמו מכבי והפועל תל אביב. היה חשוב לנו להגיע מאוזנים, הפתיחה הייתה טובה אבל השער של בית"ר פגע בביטחון ובשקט הנפשי. יש ניצחנות שמשיגים עם השיניים וזה היה כזה. אין לנו זמן לנתח כי אנחנו מתכוננים מרגע זה למשחק נגד באטה בוריסוב".

רביד גזל הוסיף: "אני חושב שפתחנו טוב את המשחק, הובלנו 0:2 וקיבלנו גול משום מקום. אחר כך הלכנו אחורה, נלחצנו החלק השני של המשחק היה פחות טוב. זה ששחקנים נפצעו והם חסרים זאת עובדה. הם לא יכולים לשחק ומי שנמצא צריך להחליף אותם לפעמים. זה הולך פחות טוב, אבל החשוב הוא שהצלחנו להשיג ניצחון".

על השאלה האם היכולת של היום יכולה להספיק מול באטה בוריסוב ענה הקשר: "שום משחק לא דומה למשחק הבא. באטה בוריסוב זו קבוצה אחרת, מפעל אחר, מגרש אחר וברור שאנחנו צריכים להשתפר כדי לעבור. אני מקווה שזה מה שיהיה. לפי ה-20 דקות הראשונות של המשחק היום, הייתם אומרים 'וואו איזה קבוצה', החלק השני לא היה טוב, אבל שוב המשחק מול בוריסוב זה משחק אחר במפעל אחר".

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
פתיחה טובה לאלופה. קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully