וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רביבו: "אני מרוצה מאוד מהפתיחה שלנו"

קשר מ.ס אשדוד, שחתם רק לאחרונה על חוזה חדש בקבוצה, שמח לאחר הניצחון על רמת השרון: "מאחל לאבו ענזה מזל טוב"

מ.ס.אשדוד לא יכלה לבקש לעצמה פתיחה טובה יותר, לאחר שניצחה אמש בביתה 0:2 את עירוני רמת השרון במחזור הפתיחה של ליגת העל. בצוות המקצועי היו מודאגים ערב המשחק מחסרונו של החלוץ דימיטאר מקרייב שלא קיבל את השחרור הבינלאומי, אבל צמד שערים של מוראד אבו ענזה שפתח בצורה חלומית את עונת הבכורה שלו בליגת העל, השאיר את שלוש הנקודות היקרות באשדוד.

שחקן נוסף שבלט אמש במדי אשדוד, הוא הקשר הצעיר ניר ביטון, ששב רק ביום חמישי האחרון משבוע מבחנים בטוטנהאם. ביטון הספיק לערוך אימון אחד ביום שישי ואתמול הוא הפגין יכולת נפלאה, כאשר היה מעורב בשני השערים שכבשה אשדוד. השער הראשון הגיע אחרי בעיטה מצוינת של ביטון שנהדפה בקורה ואת הריבאונד המשיך אבו ענזה פנימה ואחר כך בישל ביטון כדור נפלא לאבו ענזה שכבש את השני שלו. השבוע צפויה להתקבל במועדון הודעה מראשי טוטנהאם שאמורים להחליט האם לרכוש את הקשר המוכשר כבר עתה, או להמתין לקיץ הבא.

"אני מרוצה מאוד מהפתיחה", אמר הקפטן דוד רביבו בסיום המשחק. "אלה השערים הראשונים שהבקענו מתחילת העונה כי וזה היה משחק קשה מהבחינה הזאת, במיוחד לאור המחשבה שהיינו צריכים את השערים האלו. ידעתי שהשערים יגיעו כי שיחקנו יחד וטוב, עבדנו קשה ולחצנו את רמת השרון מהפתיחה. גם את העונה שעברה פתחנו טוב ואין לי ספק שאשדוד תמשיך להשתפר ותשלוט במשחקים גם בהמשך הליגה", הוא הוסיף.

הקשר שחתם רק שלשום על חוזה חדש בקבוצה, התייחס גם לכושרו האישי ואמר: "אצלי הגיל לא משנה כי אני תמיד בא בהתלהבות לכל משחק וזה מקרין גם לשחקנים הצעירים שלנו. בנוסף אני רוצה לאחל לאבו ענזה מזל טוב על השערים ושימשיך ככה". אביו של המנהל המקצועי שי הולצמן הלך לעולמו בסוף השבוע. הקפטן רביבו הביע את צערו בשמו ובשם חבריו לקבוצה והוסיף: "אני רוצה בשם עצמי ובשם המועדון לחזק את שי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully