וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה 0:2 את עירוני רמת השרון

מוראד אבו ענזה חגג בכורה נהדרת עם צמד, כולל השער הראשון של עונת 2012/13 בליגת העל, והמארחים פתחו ברגל ימין

אז מי אמר שמשחקי גביע הטוטו רומזים משהו לגבי הליגה? מ.ס. אשדוד, שהפסידה שניים ממשחקיה במפעל השלישי בחשיבותו ולא כבשה שער רשמי העונה, הוכיחה שבליגה הסיפור אחר לגמרי ופתחה את 2012/13 עם ניצחון 0:2 על עירוני רמת השרון. מוראד אבו ענזה התכבד בהבקעת השער הראשון של העונה בליגת העל כבר אחרי שמונה דקות, והשלים צמד בדקה ה-52 כדי להשלים בכורה פנטסטית. אשדוד פותחת ברגל ימין, רמת השרון וניסן יחזקאל יצטרכו להשתפר אם ברצונם להימנע ממאבקי תחתית.

חלוץ מ.ס אשדוד מוראד אבו ענזה חוגג שער. ברני ארדוב
כובש השער הראשון לעונת 2012/13. מוראד אבו ענזה/ברני ארדוב

גם ללא דימיטאר מקרייב, שלא קיבל בזמן את השחרור הבינלאומי ונותר מחוץ לסגל, אשדוד נראתה מצוין. ניר ביטון, שסיים תקופת מבחנים בטוטנהאם ועוד עשוי לעבור לפרמיירליג, הוביל את אשדוד ושיתף פעולה בצורה טובה עם אבו ענזה. כבר בדקה השמינית קפטן הנבחרת הצעירה הדביק כדור לעמוד, ואבו ענזה היה על הריבאונד כדי להבקיע את השער הראשון של העונה. אשדוד המשיכה לגלות יוזמה עם הצעירים אמיר בן שמעון ונבו מזרחי פשתחו במפתיע בהרכב, ובדקה ה-52 אבו ענזה הזכיר מדוע היה מלך שערי הליגה הלאומית בעונה שעברה (19 שערים) והקפיץ מעל גל ניר את השני שלו במשחק.

רמת השרון של ניסן יחזקאל הציגה אמנם את אסי בלדוט בהופעת בכורה וגם את הזרים יורדן מילייב וחריסטיאן קירובסקי, אבל חסרה את אדריאן פרננדס וקובי מוסא המורחקים וגם ההגנה המעובה שלה לא עזרה במשחק החוץ באצטדיון הי"א. מלבד ניסיונות בודדים של משה אבוטבול ממרחק, רמת השרון התקשתה לסכן את השער והפקירה את מרכז השדה לטובת ביטון וחבריו. אשדוד ניצלה זאת היטב ופתחה את העונה בצורה מצוינת.

קשר מ.ס אשדוד ניר ביטון. ברני ארדוב
מי צריך את הפרמיירליג? ניר ביטון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 8: גול! ביטון בעט מחוץ לרחבה והכדור שלו נעצר בקורה, אבל אבו ענזה היה על הריבאונד וירה מ-10 מטרים לרשת החשופה את השער הראשון של ליגת העל העונה. בכורה מוצלחת לחלוץ הרכש שהגיע מבני לוד, 0:1 למ.ס. אשדוד.

דקה 22: בלדוט רצה לכבוש גם הוא בבכורה, אבל הבעיטה שלו חמקה מעל המשקוף.

דקה 30: בן שמעון מצא ברחבה את מזרחי, אבל החלוץ שכיכב בעונה שעברה במדי בית"ר תל אביב רמלה מעד ברחבה עוד לפני שהספיק לבעוט ובזבז מצב טוב.

דקה 36: בלדוט הגביה כדור קרן, הבלם לביא נגח מעל השער.

דקה 40: רביבו הגביה כדור חופשי, פטי נגח וניר הדף לקרן די במזל, לאחר שהכדור פגע בו.

דקה 52: גול! דווקא אחרי התעוררות של רמת השרון, ביטון מצא בכדור נפלא את אבו ענזה, שהקפיץ באלגנטיות מעל השוער האורח וחגג צמד. 0:2 למ.ס. אשדוד.

דקה 60: אבוטבול ניסה את מזלו מרחוק, השוער מרציאנו היה מוכן.

דקה 76: בלדוט הגביה מצוין לרחבה, יצחק נגח ומרציאנו הצליח להדוף לקרן.

דקה 81: לביא ירה כדור מסוכן לחיבורים, ניר זינק והדף לקרן.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אמיר בן שמעון (וויליאם אווסו, 70), ניר ביטון, אפה אמברוז, דוד רביבו (אמיר לביא, 79), נבו מזרחי (אדיר טובול, 56), חאתם עבד אלחמיד, מוראד אבו ענזה.

הרכב עירוני רמת השרון: גל ניר, אפרים טאקה, יורדן מילייב, סביטי ליפנייה, יניב לביא (אור אוסטווינד, 64), עמיר נוסבאום, איתי אלקסלסי (אוריאן יעקב, 35), ברוך דגו (רן יצחק, 51), משה אבוטבול, אסי בלדוט, חריסטיאן קירובסקי.

יניב לביא שחקן עירוני רמת השרון קושר שרוכים לשוער גל ניר. ברני ארדוב
זה לא נראה טוב. גל ניר עם יניב לביא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully