וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - הפועל ת"א: דמארי ומרעי מחוץ לסגל

26.8.2012 / 10:09

המאמן שירזי, שזעם באסיפה ("יש שחקנים שלא מכבדים אותי") ויתר על החלוצים במשחק מול העולה החדשה (20:10, ספ'1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* 38 מפגשים נערכו בין הקבוצות, במסגרת הליגה הראשונה. רמת גן ניצחה רק 8 משחקים, הפועל תל אביב זכתה ב-23 ניצחונות. שבעה משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

* בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בליגת העל, הייתה זו הפועל תל אביב שניצחה ביחס שערים כולל של 2:12.

* הפועל תל אביב הפסידה רק משחק חוץ אחד בליגה ב-2012. זה היה 3:0 בקרית אליעזר מול הפועל חיפה.

* מאמן השוערים של הפועל ר"ג, גבי בורשטיין, היה מאמן השוערים בהפועל תל אביב בשנים 2008-11

* יום טוב טליאס, עשה את הדרך ההפוכה מהפועל רמת גן לצוות של ניצן שירזי בהפועל תל אביב.

* הפועל רמת גן הבטיחה את עלייתה לליגת העל בעונה שעברה, רק אחרי משחק עלייה מכריע שהסתיים בניצחון 0:2 על בני לוד.

סלים טועמה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך כלל מסתדרים מול רמת גן. סלים טועמה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

העולה החדשה קיימה הערב (שבת) את האימון המסכם לקראת משחק פתיחת העונה, בו תארח הקבוצה את הפועל תל אביב באצטדיון הלאומי ברמת גן. המאמן פרדי דוד שהחליף במהלך הקיץ את כל חמשת הזרים שלו, יחסר את תמיר בן עמי, עוז יפרח ויוגב בן סימון, שעדיין סוחבים עונשי הרחקה מהעונה שעברה, זכר לקטטה המפורסמת במשחק נגד בני לוד בוינטר. הקשר הדני סבסטיאן סבארד, שהגיע עם רזומה מרשים, שוחרר מהקבוצה לאחר שהגיע בכושר ירוד ולא הרשים את הצוות המקצועי.

הבלם הצרפתי ברנאר אוננגה צפוי לערוך הופעת בכורה במרכז ההגנה. דויד מנגה יפתח בחלק הקדמי יחד עם קרלוס צ'קאנה. בהנהלת הקבוצה החליטו על מחיר אחיד של 50 שקלים לאוהדי שתי הקבוצות, כאשר אוהדי רמת גן ישבו ביציע 3 ואוהדי תל אביב בשער 1.

הפועל תל אביב:

מחזיקת הגביע ערכה אתמול את האימון המסכם שלה לקראת משחק הפתיחה שלה בליגת העל, הערב מול הפועל רמת גן (ראשון, 20:10, ספורט1). האדומים יגיעו במצב רוח חיובי, אחרי ניצחון החוץ 1:3 נגד דודלאנז' במסגרת שלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. טוטו תמוז ואביחי ידין לא בסגל וכך גם שי אבוטבול ורועי גורדנה הפצועים.

המאמן ניצן שירזי שטף אמש את שחקניו באסיפה המסכמת לקראת המשחק, כאשר במוקד הדברים, התקרית המכוערת בין עומר דמארי וטל בן חיים. "אסור שיקרו כאן דברים כאלה, ככה לא מתנהגים בקבוצה מקצוענית. אין כאן אף שחקן מעל המועדון. עצם העובדה שמתווכחים על ההחלטה שלי, מראה שלא מכבדים את המאמן. יש כאן שחקנים שלא מכבדים אותי ואת החברים שלהם בקבוצה".

דמארי, שהיה מעורב בתקרית משמעתית במחצית המשחק בלוקסמבורג, צפוי לעמוד לדין משמעתי בתוך המועדון ולא נכלל בסגל למשחק, כמו גם ויקטור מרעי. הקשר נוסא איגייבור הוצג במסיבת עיתונאים רשמית בקבוצתו החדשה בטיס הספרדית, ועל פי האימון המסכם נראה שארתור אטזציאנוב יחליפו בהרכב לצד אריק דג'מבה דג'מבה, וגם ברונו קוטיניו יקבל הזדמנות. שירזי יבצע שינויים גם בהגנה, כשמור שושון ואלירן דנין יחליפו את זאב חיימוביץ' ויגאל אנטבי. מהקבוצה נמסר כי בעלי המנויים יוכלו לרכוש מחר בקופות של אצטדיון רמת גן כרטיסים לגומלין נגד דודלאנז'.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל תל אביב עומר דמארי. קובי אליהו
משלם את המחיר. עומר דמארי/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: ברנאר אוננגה

הבלם הצרפתי-קונגולזי שהגיע לחזק את חוליית ההגנה של רמת גן, אמור להיות האיש של פרדי דוד בחלק האחורי. אם רמת גן רוצה לחלום על הישארות בליגה, היא צריכה את אוננגה בכושר שיא, זאת כדי לייצב את חוליית ההגנה ולספוג כמה שפחות שערי חובה.

הפועל תל אביב: אריק דג'מבה דג'מבה

הקמרוני הוא אחד השמות הכי מסקרנים בסגל של ניצן שירזי, ועל פי הרזומה שלו מסתמן כי זהו המחליף האולטימטיבי של איגייבור שעזב. דג'מבה דג'מבה אמור להיות הברומטר של האדומים במרכז המגרש ובקבוצה בונים מאוד על יכולותיו ההתקפיות.

שחקן הפועל רמת גן, ברנאר אוננגה. קובי אליהו
מבחן רציני ראשון העונה. ברנאר אוננגה/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, טל חן, טל מעבי, וובה בראון, עומר בוקסנבוים, מירוסלאב פאיץ', אופיר חמו (קרלוס צ'קאנה), דויד מנגה, אנטון ארחיפוב.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, וואליד באדיר, מור שושן, אלירן דנין, ארתור אטצזיאנוב, אריק דג'מבה דג'מבה, אלרואי כהן, סלים טועמה, ברונו קוטיניו, טל בן חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully