וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפיצוץ בין בן חיים לדמארי היה עניין של זמן"

בעקבות התקרית במהלך בין שחקני הפועל ת"א, מקורב לשניים מספר: "יש ביניהם מאבק שליטה סמוי עוד מימי מכבי פ"ת"

הפועל תל אביב אמנם ניצחה אמש (חמישי) את דודלאנז' 1:3 בלוקמסבורג ועשתה צעד גדול אל עבר שלב הבתים של הליגה האירופית, אולם בתוך המועדון הרוחות לא שקטות. עומר דמארי זעם אמש על ההחלטה לאפשר לטל בן חיים לבעוט את בעיטת הפנדל במחצית הראשונה, ירד כעוס לחדרי ההלבשה והוחלף על ידי ויקטור מרעי. בתום המשחק נעשה נסיון לפייס בין צמד החלוצים שהגיעו בשנה האחרונה ממכבי פתח תקוה, אך לשווא.

"לטל בן חיים ועומר דמארי יש מן מאבק שליטה סמוי עוד מהימים של מכבי פתח תקוה", אמר היום מקורב לשניים. "עומר תמיד נחשב לשחקן המוכשר יותר, וטל עמד בצד ולא הבין איך עם כל הכישרון שלו הוא לא מצליח להפוך למספר אחד. כשעומר עזב להפועל תל אביב טל הפך להיות מספר אחד במכבי פתח תקוה. עכשיו, כשהוא עבר להפועל, המצב שוב השתנה. עומר נחשב לשחקן בכיר יותר גם בנבחרת".

"זו הייתה רק שאלה של זמן עד שהיחסים האלה יתפוצצו", מוסיף המקורב. "מי אשם במצב שנוצר אתמול? שניהם. טל היה צריך לוותר לעומר בפנדל כדי להחזיר לו את הביטחון, עומר לא היה צריך להתנהג ככה. זה היה האירוע הראשון שאני זוכר אצל עומר, שבו הוא מפתרע ככה. ממחלקת הנוער עד היום לא היו לו בעיות משמעת. לא בנבחרות ולא בקבוצות שבהם שיחק".

בלי קשר, בקבוצה יש דאגה מחוליית ההגנה ובמועדון רוצים לצרף בלם זר בהקדם. שני שחקנים מהליגה היוונית מועמדים להצטרף ובימים הקרובים יבדקו בהפועל אפשרות לקדם עימם את המו"מ. בהפועל אמרו: "יש ליגה ארוכה עם מכת פציעות ונצטרך את כל השחקני רוטציה, במיוחד ברגעים הקשים. בלם זה חובה למצבים כאלה".

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר כי מתוך כוונה ליצור אווירה אירופית בגומלין בבלומפילד, כרטיס למשחק מול דודלאנז' יעלה 50 שקלים למבוגר ו-25 לנוער/חייל. המכירה המוקדמת החלה באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים "לאן" כאשר עד יום שני ישנה קדימות לבעלי מנויים. הקבוצה תנחת אחר הצהריים בישראל ותתכונן למשחק הליגה מול הפועל רמת גן ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully