וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק דג'מבה דג'מבה: "מרגישים את הפוטנציאל שיש לנו"

קשר הפועל ת"א היה מרוצה מהניצחון בלוקמסבורג: "בטוח שנוכל לרדוף אחרי כל התארים". שירזי: "עשינו את חצי הדרך כהלכה"

הפועל תל אביב עשתה את המוטל עליה הערב (חמישי), כאשר גברה על דודלאנז' 1:3 בלוקמסבורג ועשתה צעד גדול אל עבר שלב הבתים של הליגה האירופית. החבורה של ניצן שירזי השיגה לעצמה מקדמה גדולה לקראת הגומלין בשבוע הבא, ונראתה לא רע בכלל גם לקראת פתיחת ליגת העל שלנו, שעבור האדומים תצא לדרך ביום ראשון מול הפועל רמת גן.

"עשינו את חצי הדרך ועשינו זאת כהלכה", אמר ניצן שירזי בסיום. "היה חשוב לכבוש שער חוץ ואנחנו מרוצים שכבשנו שלושה, אבל מאוכזבים כי היינו יכולים לכבוש הרבה יותר. יש לנו עוד במה להשתפר אבל נכון לעת עתה נסתפק בזה. אני מקווה שנסיים את העבודה בבלומפילד עם הקהל העוצמתי שלנו".

סלים טועמה אמר לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "עשינו הערב צעד חשוב לעבר השגת המטרה, שהיא עלייה לשלב הבתים. היה חשוב לכבוש מוקדם וזה נתן לנו הרבה ביטחון. זה לא היה מגרש קל לשחק בו, אבל עשינו את העבודה בזכות ההכנה המצוינת של המאמנים ששמו דגש על היתרון שלנו במהירות. אני כבר לא יכול לחכות לגומלין בשבוע הבא מול האוהדים שלנו, כולנו חיכינו שהפגרה תיגמר כדי לראות את הבית שלנו צבוע שוב באדום. אין דרך טובה יותר לפתוח עונה בבלומפילד מאשר במשחק שבסופו יש סיכוי מצוין שנעלה פעם נוספת לשלב הבתים. אני קורא לכל הקהל הנפלא שלנו להגיע למשחק".

אריק דג'מבה דג'מבה הוסיף: "אני מרוצה כי רצינו לנצח ויצאנו מפה עם שערי חוץ ותוספת ביטחון גדולה לקראת שבוע הבא. מרגישים את הפוטנציאל שיש לנו כקבוצה ואני בטוח שכאשר נתחבר נוכל לרדוף אחרי כל התארים בליגה. יש לנו בראשון משחק פתיחה ואנחנו חייבים לנצח ולייצר מומנטום מצויין".

בקבוצה יש דאגה מחוליית ההגנה ובמועדון רוצים לצרף בלם זר בהקדם. שני שחקנים מהליגה היוונית מועמדים להצטרף ובימים הקרובים יבדקו בהפועל אפשרות לקדם עימם את המו"מ. בהפועל אמרו: "יש ליגה ארוכה עם מכת פציעות ונצטרך את כל השחקני רוטציה, במיוחד ברגעים הקשים. בלם זה חובה למצבים כאלה".

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (שישי) כי מתוך כוונה ליצור אווירה אירופית בגומלין בבלומפילד, כרטיס למשחק מול דודלאנז' יעלה 50 שקלים למבוגר ו-25 לנוער/חייל. המכירה המוקדמת החלה באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים "לאן" כאשר עד יום שני ישנה קדימות לבעלי מנויים. הקבוצה תנחת אחר הצהריים בישראל ותתכונן למשחק הליגה מול הפועל רמת גן ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully