וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: הפועל תל אביב ניצחה את דודלאנז' 1:3

האדומים עשו צעד גדול אל עבר שלב הבתים של המפעל. קאילה (עצמי, 4), בן חיים (פנדל, 19) ואלרואי כהן (26) כבשו

הפועל תל אביב עשתה הערב (חמישי) צעד ענק אל עבר שלב הבתים של הליגה האירופית, כאשר גברה על דודלאנז' 1:3 בלוקמסבורג וסידרה לעצמה מקדמה גדולה מאוד לקראת הגומלין. היריבה הערב אמנם היתה די חלשה, אולם בכל זאת ראוי להחמיא לניצן שירזי וקבוצתו, שלא זלזלו לרגע, היו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה הרבה יותר, והמשיכו את המסורת הנאה שהמועדון עשה לעצמו באירופה בשנים האחרונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלי קלות. האדומים חוגגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני פתיחת המשחק נזהרו בהפועל תל אביב, ודאגו להזכיר כי יריבתם היתה אחראית על אחת ההפתעות הגדולות ביותר של ליגת האלופות בשנים האחרונות, כשהדיחה את רד בול זלצבורג. הערב, עם זאת, פערי הרמות בין שתי הקבוצות היו ברורים לגמרי: הקבוצה של ניצן שירזי היתה הרבה יותר טובה מהפתיחה ועד הסיום, ונראה כי האדומים מוכנים גם לקראת פתיחת ליגת העל ביום ראשון מול הפועל רמת גן.

המצטיין של מחזיקת הגביע במחצית הראשונה היה עומר דמארי, שעשה כרצונו בהגנה הלוקסמבורגית, כאשר שירזי קיבל דקות טובות מאוד גם מאלרואי כהן ומנוסא איגייבור, שככל הנראה ערך הערב את משחק הפרידה שלו מהמועדון לפני עזיבתו לבטיס. שחקני הרכש אריק דג'מבה דג'מבה וג'ון פיינטסיל היו סבירים, אך ניכר כי ישנה חלודה שעליהם להוריד עד פתיחת העונה. במחצית בחר המאמן להחליף את דמארי בויקטור מרעי, ובעוד שקבוצתו לא הצליחה למצוא את הרשת עד הסיום, היא ייצרה אינספור מצבים ועם קצת יותר דיוק היתה יכולה להנחיל ליריבתה החביבה תבוסה של ממש. בסופו של דבר זה נגמר ב-1:3 סולידי, שבהחלט צריך להספיק לאדומים לקראת הגומלין.

מחצית ראשונה

דקה 4 - גול! פתיחה חלומית לאורחת: עומר דמארי פרץ נהדר באגף הימני, נכנס לרחבה והעביר כדור רוחב למרכז, פיליפ קאילה ניסה להרחיק אך דחק לשערו הוא. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 14 - דמארי שוב פרץ מימין והגביה כדור למרכז הרחבה, אלרואי כהן הצטרף היטב אך הבעיטה מהאוויר חלפה גבוה מעל השער.

דקה 18 - עומר דמארי ממשיך לפרק את ההגנה האזרית: הפעם החלוץ קיבל כדור עומק, נכנס לרחבה מהאגף השמאלי והוכשל ברחבה על ידי קאילה האומלל.

דקה 19 - גול! את הפנדל בעט טל בן חיים, לפינה השמאלית התחתונה, ופנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 20 - גול! כדור עומק של גאל הוג הביך את ההגנה האדומה, עבר את וואליד באדיר והגיע לאורליין יואכים, שנכנס לרחבה והכניע יפה את אפולה אדל. 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 25 - דקות לא טובות להגנה של האורחת: שוב יואכים קיבל כדור עומק, הקדים את זאב חיימוביץ' אך הבעיטה שלו לא היתה מספיק מדויקת.

דקה 26 - גול! שער נפלא של האדומים: שיתוף פעולה גדול בין סלים טועמה ואלרואי כהן הסתיים בפריצה לרחבה של קשר עירוני קרית שמונה לשעבר, שבעט שטוח והכניע את ג'ונתן ז'ובר. 1:3 להפועל תל אביב.

דקה 38 - סעיד אידאצה הימר על בעיטה מקצה הרחבה, הכדור חלף ליד הקורה של אדל.

דקה 46 - הזדמנות גדולה של נוסא איגייבור: הקשר הניגרי פרץ נפלא לתוך הרחבה ומצא עצמו לבד לגמרי מול השוער, אך הבעיטה השטוחה שלו נהדפה על ידי ז'ובר לקרן.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מחצית שניה

דקה 46 - עומר דמארי, המצטיין של המחצית הראשונה, הוחלף בפתיחת המחצית על ידי ויקטור מרעי.

דקה 49 - שיתוף פעולה בין טל בן חיים ויגאל אנטבי הסתיים בהגבהה של המגן הוותיק לרחבה, אך מרעי נגח מארבעה מטרים מעל השער. החמצה גדולה.

דקה 58 - סלים טועמה סובב כדור חופשי יפה מכ-25 מטרים, שוער המארחת הדף לקרן.

דקה 60 - שוב כדור חופשי, שוב טועמה: הפעם הקשר הוותיק חיפש את הפינה הימנית, אך פספס את המסגרת.

דקה 63 - פריצה נפלאה של אנטבי: המגן השמאלי מצא עצמו לבד לגמרי מול השוער, אך ניסה לבעוט עם החלק החיצוני של רגל שמאל ופספס את הקורה הימנית בסנטימטרים.

דקה 72 - איגייבור הכניס כדור יפהפה לקוטיניו המחליף שנותר לבד לגמרי מול ז'ובר וניסה להקפיץ מעליו, השוער המארח הדף היטב.

דקה 75 - עוד הזדמנות גדולה להפועל תל אביב: כדור קרן הגיע לוואליד באדיר, שהסתובב ושלח פצצה אדירה שנהדפה על ידי המשקוף.

דקה 91 - אלרואי כהן פרץ מצוין מהאגף השמאלי, נכנס לרחבה וסחט עוד הצלה טובה מז'ובר.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, וואליד באדיר, זאב חיימוביץ', יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, טל בן חיים (חנן ממן, 80), סלים טועמה (קוטיניו, 63), עומר דמארי (ויקטור מרעי, 46).

הרכב דודלאנז': ג'ונתן ז'ובר, ג'רי פרמפה, ז'וליאן טורנו, ז'אן פיליפ קאילה, סופיאן בנזויין, בן פאיאל, גאל הוג, בריאן מליס, תיירי סטיינמץ, סעיד אידאצה, אורליין יואכים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורח הכבוד. גילי ורמוט ביציע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully