וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר נגד וסינו הספרדיה, גלושקו מול וויקמאייר

פאר תפגוש בסיבוב הראשון באליפות ארה"ב את המדורגת 117בעולם. גלושקו תשחק נגד הבלגית, שמדורגת 25 בטורניר

אחרי שהתבשרנו שהפעם ייצגו אותנו באליפות ארצות הברית הפתוחה שתי טניסאיות, ויוליה גלושקו תעלה לראשונה בחייה לטורניר גרנד סלאם, שחר פאר וגלושקו התבשרו הלילה (בין שישי לשבת) גם לגבי זהות ההגרלה שלהן בטורניר שייצא לדרך ביום שני הקרוב.

פאר, שהידרדרה למקום ה-62 בעולם וידעה אתמול (שישי) כי היא תפגוש יריבה מהמוקדמות, הוגרלה נגד לארה ארואברנה וסינו הספרדיה, שמדורגת 117 בעולם, וכמו גלושקו, גם היא עברה שלושה סיבובים בדרך להגרלה הראשית. אם תנצח את הספרדיה, תפגוש פאר בסיבוב השני את המנצחת במפגש בין ילנה ינקוביץ' הסרבית, שנמצאת לאחרונה בתקופה רעה מאוד וירדה עד למקום ה-34 בעולם, לבין קטרינה בונדרנקו האוקראינית, המדורגת במקום ה-98 בעולם. בסיבוב השלישי, אם תגיע אליו, עשויה פאר לשחק נגד המדורגת מספר שתיים בטורניר, אגניישקה רדוואנסקה הפולניה.

יוליה גלושקו לעומתה תתמודד בסיבוב הראשון נגד ינינה וויקמאייר הבלגית החזקה, שמדורגת 25 בטורניר. אם אלופת ישראל, שמדורגת במקום ה-163 בעולם, תחצה את הסיבוב הראשון, צפוי לה מפגש אפילו נוח יותר נגד המנצחת בהתמודדות בין מיכאלה קרבצ'ק ההולנדית לניקול גיבס האמריקאית. היריבה שצפויה להמתין בסיבוב הלשישי היא פטרה קביטובה החזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully