וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון: יאן מרטין סיכם לעונה

24.8.2012 / 14:06

הפורוורד ששוחרר מאילת נשאר בדרום ויצטרף לקבוצה של עדי אזולאי, שצירפה כבר את שעשוע ומנהלת מגעים עם קורי קאר

עירוני אשקלון שהחלה אמש (חמישי) בבנייה אינטנסיבית של הקבוצה לקראת העונה הבאה, ביצעה הבוקר התקדמות נוספת כשסיכמה את תנאיו של הפורוורד יאן מרטין, שמצטרף לעודד שעשוע, דודו שמריז ואחיעד בוקרא בסגל הקבוצה. מרטין צפוי לחתום על חוזהו בקרוב ולהגיע לפתיחת אימוני הקבוצה.

יאן מרטין (27, 2.03) הוא בנו של כוכב הכדורסל הספרדי האגדי פרננדו מרטין ז"ל. לאחר שבתחילת הקריירה שלו היה שייך לסגל של אסטודיאנטס הספרדית ומיעט לשחק עבר מרטין לליגות הנמוכות בספרד, עם גיחות קצרות לליגה הראשונה, שם זכה לשחק מספר דקות בשורות ריאל מדריד בעונת 2006/7.

מרטין הוא בן לאמא ישראלית, ורואה עצמו ישראלי, ובעונת 2009/10 אף הגיע לשחק בקבוצה ישראלית כשחתם באליצור יבנה מהלאומית והצטיין במדיה. בעונת 2010/11 חתם במכבי אשדוד ורשם 6.4 נקודות ו-2.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה שעברה הגיע לגלבוע/גליל, מיעט לשחק, ורשם 4.3 נקודות ו-2.3 ריבאונדים בממוצע. בתחילת הקיץ חתם בהפועל אילת, אך הקבוצה העדיפה את ליאור חכמון עליו ושחררה אותו.

בנוסף מנהלת הקבוצה של עדי אזולאי מגעים גם עם שחקנה בעבר קורי קאר, שהפועל תל אביב החליטה לוותר על הארכת חוזהו בתחילת הקיץ. שחקן נוסף שמועמד לקבוצה הוא יוני ניר, ששיחק גם בעונה שעברה באשקלון.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully