וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון: עודד שעשוע סיכם, יאן מרטין מתקרב

23.8.2012 / 15:13

רכז הפועל חולון בעונה שעברה יצטרף לקבוצה של עדי אזולאי, שהחלה לבנות את הסגל. פורוורד גלבוע/גליל על סף סיכום

עירוני אשקלון סיכמה היום (חמישי) עם רכז הפועל חולון בעונה שעברה עודד שעשוע לעונה הקרובה ובכך החלה בניית הסגל. לאחר שהקבוצה העבירה את התקציב רק בסוף השבוע שעבר בבקרת התקציבים. בנוסף, מנהלת הקבוצה שיחות עם פורוורד גלבוע/גליל בעונה שעברה יאן מרטין, שחתם בתחילת הקיץ בהפועל אילת, אבל בקבוצה של עודד קטש שחררו אותו והעדיפו להחתים את הסנטר ליאור חכמון. אשקלון ומרטין מאוד קרובים לסיכום. גם קורי קאר מועמד לחזור למועדון.

שעשוע (29, 1.86) גדל במחלקת הנוער של עירוני רמת גן וגם עלה לקבוצת הבוגרים שלה, שם שיחק עם מאמן גלבוע/גליל, ליאור ליובין. בעונת 2003/4 עזב שעשוע את רמת גן לטובת עונה אחת בגבעת שמואל, ולאחר מכן רשם עונה גם בהפועל תל אביב ועירוני אשקלון. ב-2006/7 חתם בראשון לציון, בה שיחק שלוש עונות, וב-2009/10 ירד עם עירוני נהריה ללאומית. לפני שנתיים שוב פתח בראשון לציון, אך שוחרר לטובת קרית טבעון בלאומית, בה רשם 18.3 נקודות ו-5.9 אסיסטים בממוצע למשחק. בעונה החולפת שעשוע קלע 3.4 נקודות בממוצע למשחק והוסיף 1.1 ריבאונדים ושני אסיסטים.

לצוות המקצועי בראשות המאמן עדי אזולאי הצטרף המאמן המקומי המוערך אבי טטרו, כשהשניים יעבדו תחת המנכ"ל יעקב (קוקו) וקנין על מנת לבנות את הסגל של הקבוצה במהירות האפשרית. מי שימשיכו באשקלון לעונה נוספת הם צמד השחקנים המקומיים אחיעד בוקרא ודודו שימריז, שאביו וסבו הם בהנהלת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully