וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האחד והיחיד" מחפש את התואר היחיד שחסר לו

ריאל מדריד מחכה לברצלונה בסופרקופה (23:30, ספ'1), מוריניו רוצה את הגביע שאין לו, מסי רוצה לכבוש אחרי ארבעה קלאסיקו

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינשטוק

זה שוב קורה, וזה שוב מרגש. ברצלונה וריאל מדריד ייפגשו הערב (חמישי, 23:30, ספורט1) בקלאסיקו הספרדי, ולמרות שמדובר רק בסופרקופה ובמסגרת חסרת חשיבות אמיתית, כששתיים מהקבוצות הטובות בעולם נפגשות לקרב ישיר ומתוח - קשה שלא להתרגש. זה יהיה המפגש ה-220 של שתי הקבוצות בכל המסגרות, כשלריאל יש 87 ניצחונות, ואילו לברצלונה 86.

ברצלונה, שזכתה בשלוש השנים האחרונות בסופרקופה (מול מדריד בשנה שעברה, לפני כן מול סביליה ובילבאו), הפסידה רק פעם אחת לריאל מדריד בשמונת המשחקים האחרונים בין הקבוצות: ארבעה ניצחונות לבארסה, שלוש תוצאות תיקו, ניצחון אחד לריאל.

בארסה תקווה שליאו מסי יחזור לכבוש בקלאסיקו, אחרי שלא עשה זאת בארבעת המפגשים האחרונים שלו מול ריאל. מסי כבש 13 שערים לרשת ריאל ב-19 קלאסיקו'ס. רונאלדו, אגב, כבש "רק" שישה שערים ב-16 המפגשים שלו מול ברצלונה, כולל בתקופה שלו במנצ'סטר יונייטד.

ז'וזה מוריניו מחזיק במאזן לא מרשים במיוחד כשהוא פוגש את בארסה כמאמן ריאל מדריד, עם שני ניצחונות בלבד ב-11 משחקים (4 תיקו, 5 הפסדים). בארבע הפעמים האחרונות שמוריניו הגיע לקאמפ נואו, הוא הפסיד רק פעם אחת (ניצחון אחד, 2 תיקו, הפסד אחד).

הלילה מוריניו ייאלץ להסתדר בלי פפה הפצוע, בעוד ראול אלביול צפוי לפתוח בהגנה (יחד עם ארבלואה, ראמוס ומרסלו). מוריניו - שביקש שישנו את הכינוי שלו מ"המיוחד" ל"האחד והיחיד" - יודע שהוא טרם זכה בסופרקופה, התואר "האחד והיחיד" שהוא לא לקח בספרד, אחרי שכבר זכה בסופרקופה גם עם אינטר, צ'לסי (מגן הצדקה) ופורטו.

לפני המשחק בארסה תערוך טקס לנציגי קטלוניה שזכו במדליות באולימפיאדת לונדו, ביניהם סאול קראביאוטו, שלקחה מדליית כסף בחתירה, כמו גם השחיינית מירייה בלמונטה (שתי כסף) ולוחם הטקוואנדו ג'ואל גונזאלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully