וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי: "אדן הזאר משתלב היטב, הוא היה נהדר"

שביעות רצון בצ'לסי מהיכולת של הרכש החדש, שעומד העונה על שלושה בישולים: "מצא עצמו מהר". רדינג התלוננו: "ערב רע לקוון"

צ'לסי התמקמה בראשות הפרמיירליג (באופן זמני לפחות), לאחר שגברה אתמול (רביעי) 2:4 על רדינג. מי שבלט אמש שוב היה הרכש החדש אדן הזאר, שכבר סיפק העונה שלושה בישולים בשני משחקים, וכרגע מצליח להצדיק את 35 מיליון הליש"ט ששילמו עליו. "השחקנים החדשים שהחתמנו בהחלט הרשימו", הודה המאמן רוברטו די מתאו, "גם השחקנים הוותיקים יותר שיחקו נהדר, ואני בהחלט מרוצה מההופעה שלנו. להזאר בהחלט יש השפעה על הקבוצה שלנו, והוא משתף פעולה נהדר עם חואן מאטה. הוא מצא את עצמו מהר מאוד והשתלב מצוין".

מנגד, די מתאו מעט מודאג מהיכולת ההגנתית של קבוצתו, ורמז שהיא מעט הרפתקנית מדי. צ'לסי כבר פיגרה 2:1 מול רדינג, ואומנם השוותה ל-2:2, אבל שער היתרון של פרננדו טורס בדקה ה-81 הה שנוי במחלוקת, כשהובקע מעבדת נבדל. "נהיה חייבים להיות זהירים", הודה די מתאו, "ככה מנצחים משחקים. בהחלט נבדוק את העניין הזה. כולם רוצים לראות כדורגל נוצץ, אבל בשביל לנצח משחקים צריך איזון. זה הולך להיות האתגר שלנו".

כמו כן, המאמן האיטלקי אמר ש"אני מאוד מסופק משש הנקודות שהשגנו עד עתה, לאורך רוב המשחק הייתי מסופק מהיכולת שהצגנו".

מנגד, מאמן רדינג בריאן מקדרמוט נשמע זועם, בעיקר בעקבות השער מעורר המחלוקת שאושר כנגד קבוצתו. "טורס היה בנבדל", אמר המאמן המתוסכל, "זה לא היה ערב טוב עבור הקוון. גם לא עבורי. הקוון אמר לי אחרי זה שהוא יבדוק את זה. אז שיבדוק. אלה החיים. אנשים טועים, והוא טעה הערב. רק חבל שזה היה ברגע כל כך מכריע במשחק. כי בהחלט הגיעה נו נקודה, והיינו מוציאים אותה. אני מאוד מאוכזב בשביל השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully