וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 2:4 את רדינג

הזאר סחט פנדל ובישל פעמיים והבלוז הפכו פיגור 2:1 לניצחון שני במשחק שהוקדם. למפארד, קייהיל, טורס ואינוביץ' כבשו

צ'לסי ממשיכה לשמור על מאזן מושלם בעונת 2012/13. הבלוז התקשו מאוד, אבל השיגו ניצחון ביתי 2:4 על רדינג במשחק שהוקדם בשל ההשתתפות בסופרקאפ האירופי בשבוע הבא. אחרי ה-0:2 על וויגאן במחזור הפתיחה, צ'לסי שוב לא הרשימה וגם הפעם זה הספיק לה כדי לצבור שלוש נקודות. העולה החדשה נותרה על נקודה אחת משני משחקים למרות שנתנה פייט אדיר. יוסי בניון, שלא ברור אם יישאר בצ'לסי, לא נכלל בסגל של רוברטו די מתאו.

אדן הזאר הנהדר, שהולך ומסתמן ככוכב הבא של הכחולים, שוב היה במרכז העניינים ובדקה ה-18 הוכשל ברחבה על ידי כריס גאנטר ופרנק למפארד העלה את הבלוז ליתרון 0:1. אלא שהשער הזה החזיק מעמד שבע דקות בלבד עד שפאבל פוגרבניאק הרוסי איזן בנגיחה חזקה. עברו עוד ארבע דקות ורדינג הדהימה את יושבי סטמפורד ברידג' עם בעיטה חופשית של דני גאת'רי אותה השמיט פטר צ'ך לשער.

אלא שהזאר והחברים לא היו מוכנים לוותר ובדקה ה-69 הבלגי הוסיף גם בישול והבלם גארי קייהיל כבש בבעיטה חזקה שהשוער אדם פדריצי הדף פנימה. הבלוז הסתערו על שער האורחים וניצלו עוד מתנה מההגנה. אשלי קול גלגל כדור רוחב משמאל ופרננדו טורס כבש את השער הראשון שלו העונה. עמוק בתוך תוספת הזמן עלה השוער האוסטרלי של רדינג להתקפה בניסיון להשוות, אבל הבלוז טסו למתפרצת והזאר בישל לברניסלב איבנוביץ' שכבש לשער החשוף. 2:4 בסיום.

שוער צ'לסי פטר צ'ך הודף כדור לתוך השער. Mike Hewitt, GettyImages
טעות מביכה. צ'ך/GettyImages, Mike Hewitt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully