וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוארדו: "טעות חמורה למכור את ואן פרסי וסונג"

חלוץ העבר של ארסנל ביקר את המועדון: "כשאתה מאבד שני שחקנים כאלה, הסיכויים להישאר ברביעייה המובילה פוחתים"

עסקיאות המכירה של רובין ואן פרסי למנצ'סטר יונייטד ואלכס סונג לברצלונה ממשיכה לתפוס כותרות באנגליה, כשהאחרון שהצטרף למבקרי ארסנל הוא חלוץ העבר של הקבוצה, אדוארדו דה סילבה. "הייתה טעות חמורה למכור אותם", אמר הקרואטי ששיחק שלוש שנים בקבוצה בעבר. "הם היו שחקני המפתח בעונה שעברה, אבל יש לארסנל שחקנים איכותיים שיכולים להשאיר את המועדון בטופ.

"ואן פרסי וסונג היו שחקני המפתח שהחזיקו את הקבוצה. כשאתה מאבד שני שחקנים כאלה, הסיכויים להישאר ברביעייה המובילה פוחתים. אבל לארסנל יש קבוצה טובה ואני משוכנע שהם יצליחו. בעונה שעברה הם איבדו את נאסרי ופברגאס ואף אחד לא האמין שהם יסיימו בין ארבע הראשונות, אבל זה קרה. עצוב מאוד לאבד שני שחקנים גדולים, אבל צריך לכבד את השחקנים החדשים ולהאמין שהם יכולים להשאיר את ארסנל בצמרת".

דה סילבה המשיך: "כל שחקן מגיע לארסנל כשחקן פשוט והמועדון הופך אותו לשחקן גדול, אבל הם לא יכולים להשאיר את כולם כדי להילחם על תארים. כל שנה הם מאבדים שחקנים, קונים שחקנים ומשביחים אותם ואז מוכרים שוב. לכן הם כל הזמן באותו המקום".

למרות הביקורת, דה סילבה הביע נכונות לחזור לקבוצה: "זה יכול להיות נחמד. אם הייתי שחקן ארסנל, הייתי יכול לכבוד שערים מכלום במשחק כמו המשחק נגד סנדרלנד כשהתוצאה היא 0:0. אני יכול להביא נקודות חשובות ולדעתי ארסנל חסרה שחקנים כאלה. אני מתגעגע לאווירה במגרשים ולסגנון המשחק בפרמיירליג. אני מקווה לחזור יום אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully