וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל סיכמה על שאילתו של נורי שאהין

אחרי עזיבתו של אלכס סונג, התחזקו התותחנים בקשר בן ה-23. סנטוס נעצר לאחר שנהג בפראות באיזור מתחם האימונים

אחרי שאיבדה סופית ורשמית את אלכס סונג, שעזב לטובת ברצלונה תמורת 15 מיליון ליש"ט, סיכמה היום (רביעי) ארסנל על החתמת קשר אחורי במקומו בדמותו של נורי שאהין מדורטמונד. שאהין בן ה-23 הושאל מריאל מדריד לעונה אחת ויהפוך לשחקן הרביעי המשמעותי שמצטרף לתותחנים הקיץ, אחרי שסנטי קאסורלה, אוליבייה ז'ירו ולוקאס פודולסקי כבר חתמו שם.

שאהין, שנולד וגדל בגרמניה אך בחר לייצג את נבחרת טורקיה, היה אוהד דורטמונד מילדות, הצטרף למחלקות הצעירות של המועדון בגיל צעיר וגם עלה שם לבוגרים. בעונת 2010/11 היה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה של יורגן קלופ, שזכתה באליפות נהדרת, ובעקבות כך נרכש על ידי ריאל מדריד תמורת 10 מיליון יורו והוא חתם אצל הבלאנקוס עד 2017.

אגב, שאהין יפגוש בארסנל את לוקאס פודולסקי, איתו התעמת בעבר. במפגש ליגה בין דורטמונד לקלן ב-2011 כבש פרינץ פולדי שער ובחר להתגרות בשאהין כשסימן לו עם הידיים "0:3" בעקבות ניצחון גרמניה על טורקיה 0:3 באותו השבוע. פודולסקי לא הסתפק בכך וגם סימן לעברו תנועה מגונה. בסופו של דבר, שאהין כבש את שער הניצחון של הגלבהשוורצן ולא שכח לרוץ לפודולסקי ולחגוג לו מול העיניים בהתרסה.

* ההודעה המעודדת על הגעתו של נורי שאהין הסיטה את תשומת הלב מתקרית מביכה שייצרה ארסנל היום. באנגליה מתפרסם היום (רביעי) כי מגן הקבוצה, אנדרה סאנטוס הברזילאי, נעצר על ידי הרשויות לאחר שנהג בפראות באיזור מתחם האימונים של ארסנל. סנטוס, שנוהג במכונית ספורט חדישה, צד את עיניהם של כוחות משטרה באיזור, וכשהתבקש לעצור ברח לשוטרים שהחלו במרדף אחריו.

סנטוס בן ה-29 תועד כשהוא נוסע במהירות של 130 קמ"ש. המקרה אירע ביום שישי האחרון, יממה בלבד לפני משחק פתיחת העונה של ארסנל מול סנדרלנד, ולאחר המעצר הוא שוחרר בערבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully