וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אנחנו באים לנצח בקרית שמונה"

22.8.2012 / 15:54

למרות ההרכב החסר שיעמוד לרשותו בשבת, מאמן בית"ר לא מנמיך ציפיות. רק חיים מגרלשווילי עשוי לעבור בבקרה עד שבת

צילום ועריכה: קובי אליהו

צפו בתגובות של בית"ר לאחר הניצחון על הפועל רמת גן

בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק פתיחת העונה בליגה במוצאי שבת הקרוב בקרית שמונה. בבית"ר היו רוצים לראות סגל מלא אך נכון לעכשיו נראה כי המו"מ עם עמית בן שושן, דן איינבינדר, שי חדד, תומר בן יוסף וחן עזריאל יימשך גם בשבוע הבא, ובשלב הזה השחקן היחיד שעשוי לסכם עד מחר ולעבור בבקרת התקציבים הוא חיים מגרלשווילי, שיצטרף לדינו שקבורץ שחתם אתמול (שלישי).

בית"ר מנסה לאשר היום בבקרת התקציבים את ה-2.5 מיליון שקלים של עמותת האוהדים, על מנת להחתים את השחקנים בשבוע הקרוב ולהשלים זמנית את הסגל. גורם במועדון אמר: "אף אחד לא ציפה שיהיה מו"מ של יום וחצי והכל ייגמר, אבל גם לא נמתין חודש והעוגה תיגמר בשבוע הקרוב ומי שלא יסכים לאכול ממנה בתנאים של המועדון, עשוי למצוא עצמו בחוץ". כרגע הפערים הגדולים ביותר הם עם עמית בן שושן ודן איינבינדר אך בבית"ר מקווים לצמצם פערים עם השניים בשבוע הבא ורוצים לראות אותם ממשיכים במועדון.

למרות המצב הכלכלי הרעוע וההרכב החסר, המאמן אלי כהן לא מנמיך ציפיות לקראת המשחק ואומר: "אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה. מי שנמצא בבית"ר ירושלים הוא שחקן טוב וראוי ללבוש את המדים שלה ואיתו יוצאים לכל מלחמה. אנחנו באים לנצח בקרית שמונה, בית"ר ירושלים זה מועדון גדול שבא לנצח בכל מגרש, אם זה קרית שמונה, וומבלי או המאראקנה. יש לנו את הקהל האדיר מאחורינו שכולם ראו את ההשפעה שלו בקיץ הזה ואני בטוח שלפחות 2,000 אוהדים שלנו יטריפו את השחקנים ויתנו להם אווירה ביתית".

בנוגע להרכב הצפוי של הקבוצה, דינו שקבורץ צפוי לפתוח כבלם יחד עם מתן בראשי כאשר בעמדות המגינים הכל תלוי במי שיעבור בבקרה עד למשחק. במידה ורק חיים מגרלשווילי יעבור הוא צפוי לשחק כמגן שמאלי ואלי דסה כמגן ימני. במידה וגם מגרלשווילי לא יעבור, עשוי אבי ריקן להיות מוסט לעמדה למרות שאלי כהן מאוד מעוניין לראות אותו ממשיך כקשר. מקדימה יש למאמן את קובי מויאל ודריו פרננדז בקישור האחורי ולפניהם אופיר קריאף, צחי אליחן ואבי ריקן אם לא ישחק כמגן. בהתקפה צפוי לפתוח ערן לוי כחלוץ בודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully