וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד: "אנחנו יוצאים מהמשחק הזה לדרך חדשה"

22.8.2012 / 7:30

גארד נבחרת ישראל אופטימי לאחר הניצחון על איסלנד. שחקן: "רעידת אדמה אחת גדולה עדיפה על כמה רעידות קטנות"

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 1, עריכה: מיכאל ברגמן

הרבה מאוד אוויר השתחרר אמש (שלישי) בחדר ההלבשה של נבחרת ישראל אחרי הניצחון המשכנע 83:110 על נבחרת איסלנד. למרות הניצחון שחקני הנבחרת שמרו על רצינות גם לאחר המשחק, ויודעים שהם עשו צעד אחד בלבד במסע התאוששות שעשוי להיגמר עם כרטיס לאליפות אירופה בסלובניה בקיץ הבא.

המאמן אריק שיבק, שהיה שבע רצון באופן כללי מהתצוגה, לא אהב ברבע האחרון את היכולת ההגנתית, ולקח פסק זמן ביתרון של 23 נקודות, 7 דקות לסיום, כדי לא לתת להפרש להימחק. שיבק העיר לשחקנים ואמר: "דיברתם במחצית שההפרש חשוב, אבל עצירה אחת לא עשיתם מתחילת הרבע". בצד ההתקפי בישראל מאוד שבעי רצון, והיה זה המשחק ההתקפי הטוב ביותר של ישראל ב-15 השנים האחרונות, כשרק הניצחון 88:110 על לטביה באוגוסט 2010 משתווה לזה.

"משחק חשוב על מנת לחזור למסלול הניצחונות, במיוחד אחרי שני הפסדים שהיו צריכים להסתיים אחרת, אנחנו יוצאים מהמשחק הזה לדרך חדשה", אמר רביב לימונד, שרשם במשחק את שיא הנקודות שלו בנבחרת, 17 נקודות, "מבחינה מקצועית עשינו את כל הדברים שבדרך כלל אנחנו עושים, הפעם לאורך כל הארבעים דקות. שמח על הניצחון, עכשיו אסור לנו להוריד את הרגל מהדוושה".

מאז המשחק מול אסטוניה החליפו שחקנים בנבחרת בינם לבין עצמם האשמות, מה שהופסק כמעט לחלוטין עם הנחיתה באיסלנד, "רעידת אדמה אחת גדולה עדיפה על כמה רעידות קטנות ואני חושב שסיימנו עם הרעידות", הוסיף שחקן נוסף בנבחרת, "לא משנה כל כך מי חבר של מי, בסופו של יום כולנו רוצים בהצלחה של הנבחרת, ולא רוצים להיות רשומים על אי העפלה לאליפות אירופה".

ישראל תצא הבוקר מאיסלנד לכיוון סלובקיה, שם תקיים בעיר לביצה את המשחק מול הנבחרת המקומית ביום שישי. הנבחרת צפויה להגיע למלון בעיר רק בשעות הערב ותקיים אימון ראשון רק ביום חמישי. למרות שמסתמן שסלובקיה תסיים במקום האחרון בבית, ובמידה והנבחרת תסיים במקום השלישי בסיום שלב הבתים יקוזזו המשחקים נגדה, הצוות המקצועי לא לוקח צ'אנסים, ורוצה לנצח בהפרש גבוה ככל שניתן את היריבה החלשה.

* הנתונים ההיסטוריים של נבחרת ישראל באדיבות אתר "ספסל".

ישראל חזרה לעניינים עם 83:110 באיסלנד

כספי: "ככה צריך להיראות, לא מסתכלים לאחור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully