וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: עלי עוסמאן עדיין לא עבר בבקרת התקציבים

21.8.2012 / 22:07

במועדון לא מצליחים לגייס את הכסף, המגן מחכה ונמצא בספק לשבת. מאזן גנאים ממתין לחברי ההנהלה: "מאמין שיהיה בסדר"

ארבעה ימים לפתיחת ליגת העל, ובבני סכנין עדיין לא הצליחו להעביר את עלי עוסמאן בבקרת התקציבים. במועדון חוששים כי עד יום חמישי לא יצליחו לגייס את הכסף הדרוש על מנת להעביר את חוזהו של המגן בבקרה, מה שיוביל לכך שעוסמאן לא יוכל לשחק בשבת מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור הראשון.

לפי ההערכות, בסכנין צריכים להפקיד כ-600 אלף שקלים כדי להעביר את חוזהו של עוסמאן בבקרה - סכום שכעת בקבוצה מתקשים לגייס. "עלי בינתיים מחכה לתשובות", הבהירו בסביבת השחקן. "אמרו לו שיעבירו אותו עד יום חמישי בבקרה, אבל נראה שיש בעיה תקציבית לעשות זאת. הוא מבחינתו מחכה".

בסכנין ינסו כבר מחר להשיג את הכסף ולפתור את הבעיות כדי לאפשר לעוסמאן לעמוד לרשותו של שלומי דורה בשבת. בינתיים, שחקנים בקבוצה טוענים שבשל המחלוקות בהנהלה מתעכבים דברים דוגמת המעבר של עוסמאן בבקרה, החתימה של עלא אבו סלאח לשלוש שנים וכן משא ומתן עם כמה שחקנים שביקשו שדרוג בחוזיהם.

אבו סלאח מחכה להחלטה בעניינו, לאחר שנשארו עוד כמה דברים קטנים לסגור, אך גם הוא לא יודע מי יהיה זה שיישב מולו. מחר צפוי באסם שואהנה המיועד לתפקיד היו"ר, לנחות בארץ לאחר חופשה פרטית ואז בהנהלה יתכנסו במטרה להביא לסיום הפרשה.

גם היו"ר שאהר חלאיילה יחזור מחופשה, ובמועדון מקווים שחלאיילה ושאר חברי ההנהלה יגיעו לסיכום כדי להחליט מי היו"ר ולהתחיל להניע מהלכים. "אני מחכה שבאסם ינחת בארץ והוא יטפל בכל הנושאים, כולל הנושא של עלי עוסמאן. אני מאמין שהכל יהיה בסדר", אמר הערב ראש עיריית סכנין מאזן גנאים לוואלה! ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully