וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מחפשת חלוץ זר חדש

20.8.2012 / 21:40

במועדון ממתינים לחלוץ סרבי שצפוי להגיע למבחנים, וינסה להרשים את שלומי דורה. גם חלוץ מקדוני מהירנביין מועמד

לאחר התבוסה הקשה מול מכבי חיפה בגביע הטוטו (6:0), ממשיכים לחפש בבני סכנין אחר חיזוק, והערב (שני) נודע כי הקבוצה צפויה להנחית חלוץ סרבי להתרשמות כבר בימים הקרובים, ובמידה וירשים, יחתום בקבוצה. כידוע, בסכנין מעוניינים מאוד לצרף חלוץ זר, זאת לאחר שאיבן פטרוב ופרננדו הנריקה שנבחנו לא הרשימו ושוחררו. בימים האחרונים מנהלת סכנין משא ומתן עם ההסרבי ועם נציגיו, ובקבוצה מקווים שעד מחר הכל יסתדר כדי שהשחקן יוכל לנחות בארץ, ולנסות ולהרשים את שלומי דורה.

גם סמיר פזלי, חלוץ מקדוני מקבוצת הירנביין ההולנדית הוצע לקבוצה, אך בשלב זה נראה שבסכנין מעדיפים להמתין לחלוץ הסרבי במטרה להתרשם ממנו. פזלי לא הרבה לשחק בעונה החולפת בקבוצה ההולנדית, ולכן מעוניין לעזוב. גורם בהנהלת סכנין התייחס לשני השמות ואמר: "נזרקו הרבה שמות לאוויר בימים האחרונים. בינתיים הסרבי הוא הרציני ביותר. פזלי בשלב הזה ככל הנראה לא יגיע".

בתוך כך, התקשר היום מוחמד גדיר לדורה והודיע לו כי יעבור לבוורן הבלגית בהשאלה. גדיר אמר לדורה כי היה שמח לשחק בסכנין אך הנסיבות הובילו אותו לחתום בבלגיה וכי הוא מצטער על כך שבסופו של דבר, למרות שהבטיח לשחק בקבוצה, לא יישאר בישראל. בסכנין התאכזבו מאוד, ויבדקו את האופציה להחתים שחקן זר שישחק בעמדה בה גדיר היה אמור לשחק.

בקבוצה לא אהבו את ההחלטה להעמיד את מאמן הקבוצה, שלומי דורה לדין על ידי ההתאחדות לכדורגל. בסכנין טוענים שדורה ישב היכן שאנשי מכבי חיפה הושיבו אותו ולכן הם לא מבינים מדוע הוא נדרש לעמוד לידן. במועדון מאמינים שבית הדין יקבל את הטענות, ושהמאמן יוכל לשבת על ספסל הקבוצה במשחק פתיחת ליגת העל מול הפועל באר שבע. במועדון עדיין מנסים לברר מה מצבו של מחמוד עבאס הפצוע, ומקווים כי הוא לא ייעדר יותר מארבעה שבועות, דבר שיתברר רק לאחר בדיקה של השחקן בזמן הקרוב.

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully