וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מחמוד עבאס שבר את הרגל, ייעדר כחודש

18.8.2012 / 23:37

יום קשה לבני סכנין: לא רק שישייה ממכבי חיפה ופציעה לקשר, בסיום התפתח ויכוח חריף בין היו"ר חלאיילה למאמן שלומי דורה

ערב קשה לבני סכנין. לא רק שהקבוצה הפסידה היום (שבת) 6:0 למכבי חיפה בגביע הטוטו ונראתה רע מאוד, בסיום המשחק ראשי הקבוצה קיבלו בשורה רעה: בצילום שנערך למחמוד עבאס שנפצע במשחק, נתגלה כי הוא שבר את כף רגלו וצפוי להיעדר כחודש.

בחלק המקצועי, שלומי דורה ניסה להבין את המכה שספגה הקבוצה שלו, המתוסבכת גם כך: "נקלענו ליום רע מאוד, לעומת יום טוב של מכבי חיפה. אמרו פעם שעדיף להפסיד פעם אחת 6:0 מאשר שש פעמים 1:0, אז בוא נקווה שהדברים ייראו טוב יותר בליגה. אני לא רוצה לתרץ את המשחק הזה בפציעות, זה לא משנה מי שיחק ומי נפצע. לא היינו צריכים להיראות כך ואני מתחייב שסכנין תיראה אחרת בליגה. לא אחפש עכשיו חיזוק להגנה, יש לנו חוליית הגנה, שתצטרך לשפר את הליקויים. מה שקרה היום זו מעידה והתפוצצות של מכבי חיפה. אני לא חושב שאנחנו יכולים לתפוס עוד יום חלש כל כך".

ויכוח חריף בין יו"ר בני סכנין שאהר חלאיילה לדורה התרחש בסיום המשחק. חלאיילה נכנס לחדרי ההלבשה ואמר בשיחה בארבע עיניים למאמן: "אני מתפלא עליך ועל איך שהקבוצה נראתה היום, לא יכול להיות שניראה כל כך רע". דורה הגיב: "גם אני מתפלא על התנהלות הדברים ואיך שהכל נראה".

גורמים בהנהלת הקבוצה גיבו את המאמן ואמרו שחלאיילה לא היה צריך להעיר בחריפות, בוודאי שלא דקות ספורות לאחר הסיום: "לכל דבר יש את הזמן והמקום הראויים לו, להעיר למאמן דקה אחרי המשחק זה בטח לא הזמן הנכון. נפלנו למשחק רע וגם שלומי יודע את זה. אנחנו בטוחים שבמשחקים הבאים נראה טוב יותר", אמר גורם בסכנין. חלאיילה מסר בתגובה: "לא היה שום ויכוח, הכל בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully