וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: יובל שבתאי יתנצל, ויחזור לאימונים

21.8.2012 / 14:41

הקבוצה הקלה בעונשו של הקשר, שהחרים משחקים ואימונים על רקע חילוקי דעות בנוגע לחוזהו. הוא ייקנס ב-3,000 שקל

הפועל עכו העמידה היום (שלישי) לוועדת משמעת פנימית את הקשר יובל שבתאי, שהחרים את משחקי גביע הטוטו האחרונים ואת אימוני הקבוצה בשל טענות לכך שהקבוצה לא מילאה את חובותיה בנוגע לחוזה שנחתם עימו. יומיים אחרי חתונתו, הסתפקה עכו בעונש מופחת, כאשר דרשה ממנו להתנצל בפני הקבוצה, והוא ייקנס בסכום של 3,000 שקל ועשרת אלפים שקלים על תנאי על כל עבירת משמעת נוספת. בנוסף הודיעו בקבוצה כי יופחתו ממשכורתו הימים שבהם הוא לא נטל חלק באימונים.

שבתאי, שחוזר בימים האחרונים על ידי אנשי הפועל חיפה, ישוב כעת לאימונים. אלא שבשלב הזה הוא לא אמור לחזור לסגל של שמעון הדרי לקראת משחק פתיחת העונה בשבת נגד בני יהודה באיצטדיון טוטו. בקבוצה כעסו מאוד מהתנהלותו של הקשר, ואף אנשי ההנהלה בחרו שלא להגיע לחתונתו. מנגד, בקבוצה צירפו בימים האחרונים את תמיר כחלון, אוהד קדוסי ושניר משען, כאשר כל השלושה צפויים להיכלל בסגל, אבל לא אמורים לפתוח בהרכב.

להדרי יש כאב ראש חיובי לקראת המשחק נגד הזהובים בעקבות יכולתו הגבוהה של אדי גוטליב במשחק מול בני סכנין, כאשר על העמדה עימו מתחרה דימקאו פידליס, שסיים לרצות עונש הרחקה. למרות זאת, צפוי הדרי לפתוח עם שחקנה הזר של עכו, שפתח במרבית משחקי ההכנה הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully