וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: תמיר כחלון חתם לעונה אחת

20.8.2012 / 19:28

הקשר שסיכם את תנאיו ממתין לשחרור ממכבי ת"א וערך אימון ראשון בעכו. גם טל משעלי נבחן. התלבטות בין גוטליב לפידליס

הפועל עכו ממשיכה להתכונן במרץ לתחילת משחקי הליגה, כשבסוף השבוע תארח הקבוצה של שמעון הדרי את בני יהודה באיצטדיון טוטו. בינתיים בעכו ממשיכים להשלים את בניית הסגל, כאשר הקשר תמיר כחלון שסיכם את תנאיו ביום שישי האחרון חתם בקבוצה. כעת ממתין השחקן לשחרור הרשמי ממכבי תל אביב, שצפוי להגיע בקרוב. מיד לאחר מכן יועבר השחקן בבקרת התקציבים ויוכל לעמוד לרשות הצוות המקצועי לשבת.

כחלון עצמו נטל חלק באימון שנערך היום (שני), בו השתתפו גם אוהד קדוסי ושניר משען, שהצטרפו בסוף השבוע האחרון. מלבדם, גם טל משעלי, חלוצה של בית"ר ירושלים, החל להתאמן בקבוצה, אבל כרגע לא ברור אם בכוונת ראשי הקבוצה לצרפו לאור ריבוי החלוצים.

לקראת המשחק בשבת, ישוב לסגל הבלם דימקאו פידליס, שהחמיץ את המשחק מול עירוני קרית שמונה בגלל הרחקה. למרות זאת, עדיין לא ברור האם הוא יחזור להרכב בעקבות העובדה שאדי גוטליב שפתח הציג יכולת גבוהה. שמעון הדרי צפוי לגבש החלטה בעניין. בינתיים עדיין לא ברור מתי רועי לוי ישוב למגרשים. המגן קיבל את תוצאות הבדיקה שעבר בכתפו הפצועה, אבל רק ביום חמישי יתבהר כמה זמן ייעדר והאם מדובר בפציעה חמורה.

למרות שהקבוצה עדיין לא ניצחה במשחק רשמי העונה, עוזר מאמן הקבוצה איציק טוויזר נשמע היום אופטימי, ואמר: "הקבוצה מתגבשת וכולנו מוכנים לדבר האמיתי בשבת הקרובה. נבנתה קבוצה טובה ואני מאמין שנוכל להשיג תוצאות טובות עם הסגל שנבנה". כבר השבוע צפוי הצוות המקצועי לדלל מעט את הסגל, ושחקן אחד לפחות אמור לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully