וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: עירוני קרית שמונה גברה 0:1 על הפועל עכו

רגע לפני המפגש עם בוריסוב בליגת האלופות, האלופה הישראלית ניצחה ועלתה לרבע הגמר משער של לנצ'ה (51)

ההצלחה הגדולה של עירוני קרית שמונה, אלופת ליגת העל למי שבמקרה שכח, החלה בשנתיים האחרונות עם זכיות במפעל השלישי בחשיבותו, גביע הטוטו. הקבוצה מהצפון אוהבת מאוד את המפעל והיום (שבת), היא עשתה העפילה באופן מעשי לשלב רבע הגמר, עם ניצחון 0:1 בחוץ על הפועל עכו.

שער בודד של חלוץ הרכש ההונגרי לאסלו לנצ'ה בדקה ה-51, נתן לקרית שמונה שקט למרות משחק לא טוב ורגע לפני צמד המשחקים החשובים בתולדות המועדון, בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות מול אלופת בלארוס באטה בוריסוב. בזכות הניצחון, קרית שמונה עלתה לשבע נקודות, בעוד שהמארחת, שלחצה אבל לא מצאה את הרשת, נותרה עם נקודה אחת בלבד משלושה משחקים.

אחרי דקות ארוכות ללא הזדמנויות, פאסוס ניסה את מזלו בדקה ה-25, אבל בעט חלש. כעבור 11 דקות נוספות, פאסוס פירגן למרינקוביץ', אך הכדור נהדף לקרן. הלחץ של עכו נמשך. בדקה ה-42 פאסוס הגיע לאחד על אחד מול ניצן, אך נעצר וכעבור שתי דקות אבו ריא מצא את המשקוף עם הגבהה.

בניגוד למהלך המשחק, האלופה כבשה עם פתיחת המחצית השנייה, בדקה ה-51. אבוחצירא מצא את לנצ'ה, שהקפיץ מעל גורש לרשת. גם לאחר השער שספגה, עכו המשיכה לשלוט ומרינקוביץ' בחן את ניצן בדקה ה-62, אך השוער הדף לקרן. שתי דקות לסיום, גומז הגיע למצב נהדר, אבל מצא רק את הרשת החיצונית.

הפועל עכו: דודו גורש, לוהאב כיאל, משה מישאלוב, אדי גוטליב, מהראן אבו ריא, אמייה טגה (עאמר זידאן, 63), אימורו לוקמן, גיא דיין, נבוישה מרינקוביץ' (אלנתן סלמי, 83), דייויד גומז, לאונרדו פאסוס (יובל שאווט, 83).

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, שיר צדק, סלאח חסארמה (דארקו טאסבסקי, 45), בן והבה (אלעד גבאי, 63), דושאן מאטוביץ', ליאור לוי, בני בן זקן (עדי אלישע, 76), רביד גזל, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא (והיל מריסאת, 71), ברק בדש (אדריאן רוצ'ט, 45), לאסלו לנצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully