וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בנתניה פנו למוגרבי: "חזור לקבוצה"

21.8.2012 / 10:27

העברתו של הקשר למכבי חיפה תקועה ושחקנים בנתניה פנו אליו: "אתה לא מתאמן, זה פוגע בך". מוגרבי: "לא פוסל חזרה"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

צפו בטל בנין לאחר ההפסד 3:0 למכבי תל אביב

מספר שחקנים במכבי נתניה פנו לפיראס מוגרבי וביקשו ממנו לסיים את הסאגה ולחזור לקבוצה. השחקנים שמבינים כי מוגרבי יכול לתרום לקבוצה ולהיות למעשה הצלע שתחבר את החלק ההתקפי, החליטו לפנות לשחקן מיוזמתם וביקשו ממנו לחזור לקבוצה: "אתה כבר זמן רב לא מתאמן וזה יכול לפגוע בך. אם לא מסתדר לך המעבר למכבי חיפה או לקבוצה אחרת, תחזור לנתניה ובעונה הבאה או בינואר תעבור לקבוצה גדולה יותר", אמרו השחקנים למוגרבי.

מוגרבי השיב לשחקנים כי הוא אכן שוקל לחזור לקבוצה, אך נותן לעניין עוד קצת זמן כשהתקווה שלו שמכבי חיפה ונתניה יסתדרו או שמא תגיע הצעה מחוץ לארץ, שתשלח אותו לשחק באחת מהליגות באירופה. גם האופציה לפנות למוסד לבוררות שיקבע את מחירו עומדת על הפרק, אך מוגרבי בשלב זה לא שש לממש אותו.

"אחכה שבוע בערך, אבל אני לא פוסל לחזור לנתניה" אמר מוגרבי לאחד מהשחקנים. בצוות המקצועי ישמחו מאוד לקלוט את מוגרבי חזרה לקבוצה אך בנתניה הבהירו היום (שלישי) שהם לא מתעסקים יותר בעניינו של השחקן ושהוא זה שבעצם החליט לעזוב את האימונים. בנוגע למשא ומתן עם חיפה, נראה שבשלב זה אין כל התקדמות ונתניה וחיפה עומדות איתנות בעמדותיהן. בנתניה דורשים כידוע שני מיליון שקלים, בעוד חיפה מוכנה לשלם 1.4 מיליון שקלים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully