וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע: "לא היינו שאננים, יש ימים שלא הולך"

20.8.2012 / 9:06

חלוץ מכבי נתניה התייחס לתבוסה 3:0 שנחלה הקבוצה למכבי תל אביב. בקבוצה נוטים לא להעביר את דריוש פטרשאק בבקרה

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

צפו בתגובתו של טל בנין לאחר המשחק

עידו לוי, בלמה של מכבי נתניה, צפוי להיות כשיר למשחק הליגה הראשון מול הפועל חיפה ביום שבת, מה שיביא את ראשי הקבוצה ואת ראשי הצוות המקצועי למחשבה נוספת האם להעביר את דריוש פטרשאק בבקרת התקציבים עוד השבוע או לנסות ולמשוך זאת שבוע נוסף. בנתניה עדיין לא יודעים אם פטרשאק יישאר בקבוצה ולכן ההתלבטות הגדולה היא אם להעביר אותו בבקרה. אם בנתניה לא יעבירו את הבלם הפולני עד יום חמישי הוא לא יכלל בסגל למשחק מול חיפה ומי שיפתח בעמדת הבלם ביחד עם ליאוניד קרופניק, יהיה לוי שיחזור מהפציעה. הנטייה כרגע היא לא להעביר את פטרשאק בבקרה, זאת עקב בעיות תקציביות.

בינתיים בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מהתצוגה אמש (ראשון) בתבוסה למכבי תל אביב 3:0. בנתניה דיברו על שאננות של השחקנים ובצוות המקצועי שתכננו את המשחק כניסוי כלים אחרון לקראת הליגה לא אהבו את ירידת המתח של השחקנים לאחר שהתברר להם עוד לפני המשחק שהקבוצה העפילה לשלב הבא בגביע הטוטו. גם הקפטן אחמד סבע דיבר על האכזבה: "לא נראינו טוב. יש ימים כאלה, שכלום לא הולך אבל לא היינו שאננים. כולם באו לשחק כדורגל. אנחנו מוכנים לליגה וכבר נגד הפועל חיפה אני מאמין שניראה טוב בהרבה".

מי שזכה למחמאות למרות ההפסד הצורם, היה המגן הצעיר עמית שומוביץ'. שומוביץ' החליף את אורי שטרית וגרם להעברתו של פינאס טבראנו לעמדת המגן השמאלי. המגן הצעיר רשם הופעה מכובדת ובקבוצה אמרו שאם ימשיך להרשים באימונים הוא עשוי לקבל דקות משחק רבות העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully