וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: בלומפילד אושר, יהיה מוכן למכבי חיפה

21.8.2012 / 13:30

נציגי התמ"ת אישרו את האיצטדיון המשופץ. הבורר אסר על איתן טיבי להתאמן עם מכבי ת"א, קונאטה: "רוצה לשחק באנגליה"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

צפו באיתן טיבי בדיון ראשון אצל הבורר, אתמול

צילום ועריכה: דרור פיקלני

בשורות חיוביות לאוהדי מכבי תל אביב: איצטדיון בלומפילד אושר והוא יהיה מוכן ליום שני למשחק הפתיחה של ליגת העל מול מכבי חיפה (20:50, ערוץ 1). כידוע, בלומפילד עבר שיפוצים במהלך הקיץ, ומכבי נאלצה לארח את משחקיה מחוץ לבית. בעקבות השיפוצים, המשחק מול מכבי חיפה אמור היה להיערך באיצטדיון המושבה או באיצטדיון רמת גן, אבל הבוקר התקיים סיור של נציגי משרד התמ"ת, שצפויים לתת את החותמת הרשמית ויאשרו את האיצטדיון.

אצטדיון בלומפילד. ברני ארדוב
נשארים בבית. בלומפילד/ברני ארדוב

עוד במכבי תל אביב: עורך הדין בנימין טמיר, המשמש כבורר בהליך הבוררות בין הבלם איתן טיבי וקבוצת עירוני קרית שמונה, הודיע היום (שלישי), כי הוא אינו מאפשר לטיבי להתחיל להתאמן במדי מכבי תל אביב, בה סיכם הבלם את תנאיו לעונה הקרובה. בנימוקיו כתב עו"ד טמיר כי בשל העובדה שדיון הבוררות בין הצדדים יתקיים כבר ביום ראשון הקרוב, הוא אינו מוצא טעם וסיבה לשנות את המצב הקיים.

בעקבות פסיקת הבורר נראה שטיבי לא יוכל להיכלל בסגל הצהובים במשחק הפתיחה של ליגת העל נגד מכבי חיפה ביום שני. משמעות הפסיקה של הבורר טמיר בשלב זה היא שטיבי יוכל להצטרף לאימוני הצהובים, אם בכלל, רק אחרי שיסתיים הליך הבוררות בינו ובין קרית שמונה. גם זה יקרה רק במידה והבורר אכן יפסוק כי הוא רשאי לממש את סעיף השחרור שלו על סך 350 אלף יורו, כפי שמבקשים ראשי מכבי תל אביב לעשות.

כזכור, נערך אמש דיון מקדמי בהליך הבוררות ובו ביקשה מכבי תל אביב באמצעות עורך הדין מורן מאירי, לאפשר לטיבי להתאמן במדי הקבוצה, וזאת בכדי שלא יאבד מכושרו הגופני שכן הוא אינו מתאמן בקרית שמונה בשלב זה. בתוך כך, ינסו במכבי תל אביב להכשיר את הבלם הספרדי קרלוס גרסיה שמחלים מקרע בשריר הירך האחורי.

גרסיה עורך טיפולים אינטנסיביים בימים האחרונים ואימונים אישיים במסגרת תכנית השיקום שלו, אולם בצוות המקצועי לא יסכנו אותו במידה ולא יהיה כשיר לחלוטין ואז גוברים הסיכויים שיגיל ביטון הצעיר יפתח שוב בעמדת הבלם לצידו של שרן ייני, כפי שהיה במשחק הניצחון 0:3 נגד מכבי נתניה בגביע הטוטו.

מוסא קונאטה רוצה לשחק בפרמייר ליג

שמו של מוסא קונאטה, חלוץ מכבי תל אביב, כבר נקשר עם מספר קבוצות באנגליה ובעיקר ווסטהאם יונייטד, שעל פי דיווחים בממלכה, הציעה לקבוצה של ג'ורדי קרויף סכום של 1.5 מיליון ליש"ט עבורו. על פי דיווחים נוספים, גם איפסוויץ', ווסט ברומיץ', פולהאם וסטוק סיטי הביעו בו עניין. היום (שלישי) קונאטה בן ה-19 מודה כי ברצונו לשחק בליגה האנגלית.

"הסוכן המקורי שלי, מוסטפה קמרה, נמצא במארסיי והוא נתן מנדט לסוכן אנגלי כדי שייצג אותי עכשיו", אמר קונאטה ל"סקיי ספורט" האנגלי. "כל קבוצה שתרצה אותי רשאית לפנות לסוכן שלי באנגליה. אני רוצה לשחק בפרמייר ליג, מאוד אהבתי את האווירה ואת האיצטדיונים באולימפיאדה. זו ליגה מעולה. מבלי להעליב את הליגה הישראלית, הליגה באנגליה היא מהטובות בעולם", הוסיף קונאטה.

יש לציין כי במכבי תל אביב התגבשה החלטה עקרונית למכור את קונאטה כבר בקיץ הזה, כדי לנצל את המומנטום ולהוסיף כסף רב לקופת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully