וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "לא הצלחנו לנצל את היכולות של ואן פרסי"

יונייטד נכנעה לאברטון, ואן פרסי לא בעט לשער, הבעיות בהגנה נמשכו, פרגוסון בטוח: "היינו טובים יותר". ובצד השני: מויס עוקץ

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון הודה שקבוצתו לא הצליחה להשתמש ביעילות ברכש החדש רובין ואן פרסי, שנכנס אתמול (שני) בדקה ה-68 במשחק הראשון בפרמיירליג, שבו יונייטד הפסידה 1:0 לאברטון. ואן פרסי לא הצליח לבעוט לשער אפילו פעם אחת, וסגנית האלופה נכנעה לטופי'ז משער של מרואן פליאני בדקה ה-58, שבהחלט ייצג את הנעשה על המגרש.

"שיחקנו סביבו יותר מדי", אמר פרגוסון על ואן פרסי, "לא עשינו מספיק חדירות. כשיש לך את ואן פרסי בקבוצה, אתה רוצה להשתמש ביכולת המצוינת שלו מול בלמים, אבל לא השתמשנו בו מספיק".

עבור יונייטד זו הייתה הפעם הראשונה מאז 2004 שהיא מפסידה במחזור הפתיחה. מלבד לחוסר היכולת לכבוש, הקבוצה סבלה ממחסור בהגנה, כשהקשר מייקל קאריק שיחק כבלם בגלל פציעתו של ריו פרדיננד, בעוד אנטוניו ולנסיה תופקד כמגן ימני.

"פליאני הוא שחקן יעיל", אמר פרגוסון על כובש השער לאברטון, "הוא גדול, גבוה וחזק, והם פשוט מסרו לעברו כדורים, זה כל מה שהם עשו. מרכז ההגנה היה בעייתי מעט, אבל גם הסתדרנו לא רע. זה היה קשה, כי הם מסרו לו כל הזמן".

מי שנתן משחק מצוין היה השוער דויד דה חאה, שסיפק כמה הצלות נהדרות, ועדיין פרגוסון סבור ש"אנחנו היינו הקבוצה הטובה יותר. הם בעטו הרבה לשער ודויד היה מצוין עבורנו, אבל אנחנו החזקנו בכדור, והגענו למצבים מבלי לסיים אותם. זה היה ההבדל".

אגב, הבעיה של יוניטד בהגנה נמשכת. ריו פרדיננד, ג'וני אוואנס, כריס סמולינג ופיל ג'ונס לא צפויים להיות כשירים למשחק בשבת מול פולהאם.

מנגד, דייויד מויס שיבח את הקבוצה הנהדרת שלו, ואמר ש"פלאיני היה מצוין הלילה, אנחנו מכירים היטב את היכולת שלו, הוא שחקן כישרוני מאוד. היה קשה ליונייטד להתמודד איתו, במיוחד כשהם חסרו כמה בלמים". כמו כן, מויס התייחס להמולה סביב ואן פרסי ויודע ש"הכותרות לא היו עלינו לפני המשחק, זה בטוח. כולם דיברו על יונייטד, ובצדק, אבל אברטון הוכיחה שגם היא לא קבוצה רעה. גודיסון פארק היה בשיאו הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully