וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בספרד: נוסא איגייבור סיכם בבטיס

שלושה שבועות לאחר הפיצוץ במו"מ, תקבל הפועל ת"א כ-1.1 מיליון יורו עבור הניגרי, שירוויח באנדלוסיה 200 אלף יורו לעונה

קובי אליהו

צפו במסיבת העיתונאים בה הציגה הפועל תל אביב את הרכש שלה

כשלושה שבועות לאחר שעסקת ההעברה המקורית שהיתה אמורה לשלוח את נוסא איגייבור מהפועל תל אביב לבטיס פוצצה, מדווחים הערב (שני) בספרד כי הקשר הניגרי סיכם פעם נוספת בקבוצה האנדלוסים. על פי דיווחים, איגייבור יעבור בדיקות רפואיות ויחתום לארבע עונות בבטיס, במהלכן ירוויח כ-200 אלף יורו לעונה. הספרידם יעבירו להפועל תל אביב כ-1.1 מיליון יורו עבור כרטיס השחקן שלו.

כזכור, המגעים הראשוניים בין הצדדים התפוצצו לקראת תום החודש שעבר בשל דרישות חדשות שהעלה איגייבור, כשבבטיס זעמו וטענו: "השחקן דרש העלאה לעומת השכר שסוכם, אנחנו רואים את התנהגות השחקן כחסרת כבוד, לא רצינית ולא מקצוענית, אשר לא נעבור עליה בשתיקה... לאור הפרת ההתחייבות והדרישות החדשות של השחקן, הוא לא ישחק בקבוצה".

סוכנו של איגייבור, אטה אנק, טען כי בטיס הציעה לקשר 180 אלף יורו - "כששאר השחקנים בבטיס מרוויחים פי שניים או שלושה מזה, ולכן דרשנו יותר". כעת ייתכן כי השדרוג הקטן בחוזהו של הניגרי עשוי לעשות את השינוי, ולהעבירו לליגה הספרדית, לאחר שהיה מבוקש גם בחטאפה.

אגב, מוקדם יותר היום, במסיבת העיתונאים בה הציגו האדומים את הרכש החדש שלהם לעונה הקרובה, אמר המאמן ניצן שירזי: "עד שהשחקן לא אורז את הפקלאות והולך הוא עדיין חלק מאיתנו, במיוחד כשמדובר בשחקן כמו נוסא. מטבע הדברים, אם נוסא יקום ויעזוב נביא תחליף הולם. אנחנו לוקחים בחשבון את התרחיש הזה. נעבור את השבועיים הקרובים כשנוסא שחקן הפועל, אני מקווה שגם עוד שלושה שבועות הוא יהיה בהפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully