וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עמותת האוהדים וגאידמק הגיעו לסיכום סופי

20.8.2012 / 13:36

האוהדים יזכו לשלושה נציגים בהנהלה, בעוד קורנפיין ודני נוימן יהיו נציגיו של גאידמק. עוד בבית"ר: אלי כהן עצבני, מאיים לעזוב

צילום ועריכה: קובי אליהו

בשורות חיוביות לאוהדי בית"ר ירושלים: עמותת האוהדים ונציגי ארקדי גאידמק הגיעו להסכם סופי. לאחר החלפת טיוטות הבוקר (שני) בין הצדדים נוצרו הבנות סופיות לגבי נוסח ההסכם, וכבר היום בערב צפויים הצדדים להיפגש ולחתום על החוזה.

על פיו ההסכם, יזכו האוהדים לשלושה חברים בדירקטוריון של תשעה. את האוהדים ייצגו בדירקטוריון שמוליק לוי, מוטי ירוחם ואליק אראל, את אנשי העסקים ייצגו אילן רג'ואן, מומי דהאן ובני נחמיה, ואילו מצדו של גאימדק יהיה איציק קורנפיין, ישראל גולדשמיט וככל הנראה גם דני נוימן.

אי הוודאות בבית"ר ירושלים לקראת פתיחת הליגה בעוד שבוע מביאה את המועדון לנקודת רתיחה. המאמן אלי כהן שפך קיטור אתמול (ראשון) בסיום משחק הניצחון על הפועל רמת גן (2:3), כשאמר: "אני שוקל לעשות צעד ולעצור את המצב הזה. אי אפשר לנהל מועדון ככה, שחקנים לא יכולים להגיע לאימון כי אין להם הסעה, אין כסף למוניות לקחת שחקן לבדיקות רפואיות".

מעבר לדברים הללו, במועדון מציינים כי כהן זועם ונסער, גוער בעובדי המועדון ומתקשה לשמור את מה שיש לו בבטן. אחד מאנשי המועדון סיפר: "אלי על סף התפוצצות, הוא גוער באנשים, מלא ביקורת על כל מה שהולך כאן ולא יכול לסבול יותר את ההתנהלות והמצב הקיים. אם לא יהיה שינוי הוא לא יהיה כאן בשבוע הבא נגד קרית שמונה". גורמים ששוחחו אתמול עם היו"ר איציק קורנפיין שמעו כי בכלל לא אהב את ההתבטאויות וההתנהלות של אלי כהן אתמול, וצפוי לקיים עימו שיחת הבהרה בנושא.

המצב בבית"ר רותח גם מצד השחקנים, כאשר הם שמעו שכהן עשוי לנסות ולוותר על תומר בן יוסף ואולי אף על עוד אחד מהשחקנים שהתאמנו עם הקבוצה לאורך כל הקיץ מבלי לקבל שכר שלושה חודשים. שחקנים בקבוצה אמרו: "שערוריה מה שקורה עם בן יוסף. מה הקשר לבלם הקרואטי שיוותרו על תומר ככה אחרי שבע שנים פחות משבוע לפני הליגה, איפה הוא ימצא קבוצה? אמרו כל הזמן שקודם כל יחתימו את הישראלים שהתאמנו עם הקבוצה ויש חוב מוסרי והכל. איפה עמותת האוהדים וכל הרעש שרוצים דף חדש ומועדון שמכבד את השחקנים שנאמנים אליו?".

חלק מהשחקנים האלה הם עמית בן שושן, דן איינבנדר ושי חדד, שהיום צפוי אבי נמני לשבת בעניינם מול איציק קורנפיין ולפתוח במו"מ מתקדם. כל המו"מ עם השלושה מותנה כמובן בחתימת הסכם מול עמותת האוהדים, שיאפשר למועדון להחתים שחקנים בסכום של כ-2.5 מיליון שקל. כרגע נראה כי עד המשחק בשבוע הבא נגד קרית שמונה יוחתמו לא יותר משלושה שחקנים שיוכלו לעבור בבקרה, והמו"מ עם אחרים יימשך לאחר משחק פתיחת העונה.

היום צפויים עורכי הדין של ארקדי גאידמק ועורך הדין של עמותת האוהדים אבישי ריינמן להחליף טיוטות עם תיקונים אחרונים על מנת להגיע לחתימה כבר היום ולהוציא את המועדון לדרך חדשה. במידה שלא יהיו תקלות של הרגע האחרון, יוכל הדירקטוריון המיועד להתכנס כבר מחר ולהתחיל בעבודה האינטנסיבית הצפויה בשבועות הקרובים על מנת לבנות את הסגל ואת מבנה המועדון.

אבי ריקן התייחס למצב המקצועי: "אנחנו מאוד שמחים על הניצחון הראשון. בסך הכל, למרות המצב, אנחנו מקצוענים, עובדים קשה ותמיד שומרים על המסגרת ומנסים לעשות את הכי טוב שלנו. המצב לא פשוט וזה משפיע על שחקנים אבל אנחנו משתדלים כמה שיותר לשים את זה בצד ולהתרכז אך ורק בכדורגל. יש חשיבות גדולה מאוד לסגל מלא במשחק הבא מול קרית שמונה, אפילו חשיבות מכרעת, אנחנו צריכים את כל השחקנים שלנו איתנו ואנחנו מסוגלים לחזור משם עם תוצאה טובה".

עדכון ראשון: 9:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully